În scurt timp venise și mama lui, aparent tatăl său era în Franța..
-Buna seara! Zise ea
-Buna seara!
Dadusem mâna și ma inchinasem în semn de respect și ne asezasem
-Deci doamna Yn aveti părinți?
-Din păcate au murit!
-Imi pare rau să aud acest lucru, să știți că mi se pare că v-am mai văzut pe undeva!
-O, da, tatăl meu a lucrat o vreme foarte îndelungată cu tatăl lui Taehyung!
-Și cum îl chema?
-Sung-Hoo!
-Song-Hoo, era prietenul cel mai bun și omul de încredere al soțului meu! După moartea lui tragică, am vrut să te luăm la Casa noastră, să cresti printre influențe mai bune.. Dar ce sa întâmplat?! Cum ai ajuns la bordel?
-Pai mama vitregă și surorile ma considerau ca un fel de Cenușăreasă, nu mai suportam și la 15 ani am fugit de acasă, nu am avut pe nimeni iar directoarea bordelului mi-a promis o viață mai frumoasa!
-Și te-ai simțit bine acolo?
-Nu prea, dar nu am avut încotro!
-Mama ta imi era cea mai bună prietenă, încă de la cinci ani prieteneam, știi de ce a murit?
-Nu...
-Pai ea avea o boală și trebuia să se trateze cu niște prafuri, dar acele prafuri te puteau omorâ pe tine! Și ea te-a ales!
Eram șocată..
-Înainte să moară mi-a dat un medalion, o poza cu toată familia voastra! În seara când te-ai nascut ei repede au făcut o poza, să știi că mama ta era o femeie puternică, avea o frumusețe fix ca a ta, și de multe ori se plângea, nu știa în cine să se increada!
-Unde e medalionul?
-Este la mine acasă! Dacă vrei poti veni maine să ti-l dau!
-Bine..
-Nu știam ca esti fiica lor.. Imi pare rau dacă team ofensat!
-Nu este nici o problemă!
Cina trecuse destul de repede
-Mi-a părut bine Yn!
-Și mie!
Cina trecuse repede, plecasem în camera
Taehyng pov
-Ti-am spus că e specială mama!
-Da.. Chiar este, să nu o dai în bara! Ai înțeles?
-Da, noapte frumoasa!
-Deasemenea!
Plecasem în cameră, multumit ca mama o accepta, auzisem cum cineva plânge, o văzusem pe Yn, o afectase toate aceste amintiri?
-Yn nu mai plânge!
-Din cauza mea... Mi-am dezamăgit părinții.. MA URASC
-Yn.. Nu te mai învinovăți! Haide să dormim oricum a fost o zi ciudată!
-În dormitor-
-Taehyung? De ce mai înjunghiat atunci?
-Vroiam să văd dacă esti o persoană puternică!
-Cum adică?
-Poate ca eram și beat!
-Haha!
-A doua zi-
CITEȘTI
The bi#h
RomansYn o fată orfană ajunge la un bordel, crește acolo și devine aroganta, într-o zi apare un doi oameni care îi schimbă total viața..Se întâlnește cu forțe ale raului destul de mari care o vreau de partea raului! Oare va fi de partea raului? între tim...