2.BÖLÜM:OKUKULUN TEAHYUNG İÇİN EN KÖTÜ GÜNÜ.

126 9 3
                                    

Jungkook sabah uyandığında teahyung'un yanında uyuyor olduğunu gördüğünde birden ayağa kalkar ve üstünün çıplak olduğunu görür görmez banyoya koşar banyoda teahyung'un ve onun elbiseleri vardır banyoya bir göz gezdirir ve küvetin köpüklerle dolu olduğunu gördüğünde birden başının döndüğünü hisseder ve elbiselerini alıp giyer sonra evden hiç ses çıkarmadan çıkar. Kendi evine geldiğinde saatin 8.00 olduğunu fark eder ve okula az kalmıştır. Hemen üstünü değiştirip çıkmış okula doğru giderken j-hope ve yonngi'yi görür yanlarına gider sonrada namjoon gelir ve jungkook dün gece yi hatırlar sonrada onlara anlatmaya başlar.





𝘒𝘰𝘯𝘶ş𝘮𝘢 : 🔥🔥

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Arkadaşlar ben size bir şey anlatmak istiyorum?


𝕐𝕠𝕟𝕟𝕘𝕚, 𝕛-𝕙𝕠𝕡𝕖, 𝕟𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Ne oldu. Tabi anlata bilirsin.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Arkadaşlar ben dün gece bara gittim ve orda teahyung vardı herhalde ben baya içmişim dün oda beni görüp evine götürmüş ve ben dün gece sarhoşken imansız şeyler yapmışım.

𝕐𝕠𝕟𝕟𝕘𝕚
NEEEE! Seni aptal biz sana gitme dedik ya niye gıdıyon.

𝕁-𝕙𝕠𝕡𝕖
YONNGİ'YE KATILIYORUM Sen nasıl yaparsın ya inanamıyorum jungkook.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
NEEEEE! JUNGKOOK bende inanmıyorum gerçekten o teahyung seni evine götürdü öylemi sen bence hala sarhoşsun.


𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Arkadaşlar ben doğruyu söylüyorum geçekten sabah onun evinde uyandım oda çıplak bir şekilde yanyana yatıyorduk hele banyoyu hiç demiyeyim bence.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Ne banyomu yuh amına koyayım okadar da olmaz herhalde sen okadar içtin mi. Yani bunuda yapacak kadar.

𝘠𝘰𝘯𝘯𝘨𝘪 𝘷𝘦 𝘫-𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘴𝘶𝘴𝘮𝘶ş 𝘷𝘦 ş𝘢ş𝘬ı𝘯𝘭ı𝘬𝘭𝘢 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘥𝘪𝘯𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳.



𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Evet 7 şişe içmiştim hatırlıyorum hemde hepsini ve sonrası yok sadece gece onunla yaptıklarım var.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Yuh bu sefer kendini aşmışsın eee ya bunu okulda yayılırsa rezil olursunuz bak.


𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Biliyorum namjoon ondan kimse bu konuda konuşmıyacak tamam mı? Yonngi ve j-hope anlaşıldımı aramızda.

𝕐𝕠𝕟𝕟𝕘𝕚 𝕧𝕖 𝕛-𝕙𝕠𝕡𝕖
Tamam tamam aramızda.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Her zaman jungkook.




𝘖𝘬𝘶𝘭𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘬ö𝘵ü 𝘨ü𝘯.

𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬'𝘶𝘯 𝘣ıç𝘢𝘬𝘭ı 𝘴𝘢𝘭𝘥ı𝘳ı𝘺𝘢 𝘶ğ𝘳𝘢𝘮𝘢𝘴ı
𝘛𝘦𝘢𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨'𝘶𝘯 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘪 𝘴𝘶ç𝘭𝘢𝘺ışı.


Artık okula varmışlardı teahyung jungkook'tan önce okula gelip herşeyi anlatmıştır arkadalarına jungkook'un içeriye adımıyla zil çalar ve herkes içeriye girer 1dakika sonra hoca gelir işte ders çıkış zili çalar bahçede jungkook ve arkadaşları oturuyordur. Jungkook teahyung'u her gördüğü an aklına şu takılıyordur "acaba ona sarhoşken bir şey söyledimi " diyordu en sonunda kendini toprlayıp teahyung'un yanına gitti.




FAKE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin