1.BÖLÜM : YENİ AŞIKLAR

227 8 2
                                    

𝘔𝘳𝘣 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢ş𝘭𝘢𝘳 𝘺𝘦𝘯𝘪 𝘣ö𝘭ü𝘮𝘭𝘦 𝘬𝘢𝘳şı𝘯ı𝘻𝘥𝘢𝘺ı𝘮. 𝘖𝘬𝘶𝘭𝘢 𝘨𝘪𝘵𝘮𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘴𝘢𝘺ı𝘮 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘮. 𝘖𝘬𝘶𝘺𝘶𝘯 𝘭ü𝘵𝘧𝘦𝘯 𝘣𝘶 𝘺𝘦𝘵𝘦𝘳𝘭𝘪. 

Bir gün jungkook okul çıkışı arkadaşlarıyla yürürken yolda aynı durumda olan teahyung 'u gördü ve hemen yanlarına gitti. Teahyung onu görünce ağzı açık kalmıştı" böyle bir güzellik hayata olamaz" diyordu içinden jungkook onlarla selamlaştıktan sonra arkadaşlarının yanına geldi ve şöyle dedi. 

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Arkadaşlar ben sanarım o teahyung denen çocuğa aşik oldum. Böyle yakışıklılık olamaz.


𝕐𝕠𝕟𝕟𝕘𝕚
Jungkook kardeşim bence ona bulaşma çünkü okulun en sert ve kibirli kişisi anladın mı yani peşine takılma bile.

𝕁-ℍ𝕠𝕡𝕖
Jungkook yonngi haklı bencede böyle bir hata yapma sonra  üzülen sen olurursun.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Jungkook sen onları dinleme tamam mı ben senin arkandayım  istediğini yap.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Tamam namjoon gerçekten yanımda olan bir tek sen oldun o aptallar yerine teşekkürler.

ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
Sorun değil jungkook.

İyi günler arkadaşlar ben gidiyorum bir işim var.

Ç𝘌𝘝𝘙İ𝘔 𝘋𝘐Ş𝘐

𝕐𝕠𝕟𝕟𝕘𝕚
Görüşmek üzere.

𝕁-ℍ𝕠𝕡𝕖
Yarın görüşmek üzere arkadaşlar.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Sizede arkadaşlar.

Gece saat 01.00
BAR'DAKİ GECE.

Jungkook gece saat 01.00 de bara gitmiş ve teahyung da ordaymış jungkook baya içmiştir. Saat şuan 03.30 muş teahyung Jungkook'u görmüş ve jungkook'un yanına doğru 2,3 adım atıktan sonra yanına varmış iki aşık göz göze gelmiş teahyung gözlerini kaçırmış ve jungkook'un önündeki 7 boş içki şişesine bakmış onun çok fazla içtiğini anlamış ve onu evine götürmeye çalışıyorken tam arabaya götürüp bindirip kendide şoför koltuğuna oturduğu an jungkook sarhoş bir şekilde konuşmaya başlamış.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Teahyung ben senden hoşlanıyorum. Sende benden hoşlanıyormuşun. Ha 🥴🥴

𝕋𝕖𝕒𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘
Evet bende senden hoşlanıyorum jungkook.
*Keşke şuan ayık bir şekilde söylesen bunları*.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
Bugün evde bir şeyler yapalımı ha sevgilim. 🥴🥴

𝘛𝘦𝘢𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘭ı𝘬 ş𝘢ş𝘬ı𝘯𝘭ı𝘬𝘭𝘢 𝘦𝘷𝘦𝘵 𝘥𝘦𝘥𝘪.


𝕋𝕖𝕒𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘
EVET tabi neden olmasın.

𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
O zaman hadi sür evinde becereyim seni. 🥴🥴🥴

𝕋𝕖𝕒𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘
Hemen hemen. 😳😳😳

𝘛𝘦𝘢𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨'𝘶𝘯 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘥𝘦

Teahyung ve jungkook eve gelirler ikiside arabadan inerler teahyung kendi bedenini kontrol edemeyip jungkook'un dudağına yapışır ve 5 dakika boyunca öpüşürler.

Ve ilk adımı  jungkook atar teahyung'un kalçasını tutup onu kaldırır ve eve giriş yaparlar jungkook teahyung'un odasını tarif eder ve teahyung'un odasına varırlar içeri girdiklerinde jungkook teahyung'u kapıya yaslayıp öpmeye devam eder ikiside nefesiz kalınca ayrılırlar ve jungkook teahyung'u yatağa atar o an teahyung'un kalbi yerinden çıkacak bir şekilde atmaya başlar ve jungkook ona yaklaştıkça kalp atışları dahada hızlanır jungkook teahyung'un bacaklarını açar ve araya girer ve teahyung'un üstünü indirir ve artık teahyung tamamıyla çıplak bir şekilde yataktadır. Jungkook 'ta soyunur ve artık ikiside çıplaktır. Jungkook kendini üstüne bastırmaya başlar ve jungkook yavaşça boynunu emmeye başlar  sonrada dudağını sonrada tüm vicuduna morluklar bırakır bu jungkook'un hoşuna gidiyordur ama teahyung'un canı acıyordur jungkook yavaşça deliğine elini götürmeye başlar deliğine geldiğinde parmaklarını içine geçirirken teahung adıyla inledi*J-Jungkook-ah* der ve jungkook bundan sonra iki parmağını bir anda içine geçirir teahyung o an tüm odayı dolduran çığlıklarıyla jungkook'a şöyle dedi *DAHADA İLERİ SEVGİLİM* diye bağırdı teahyung'un bu   söyledikten sonra jungkook parmaklarını çıkarıp pe*isini içine doğru geçirir ve hareket ettirmeye başlar onunla beraber teahyung *Jungkook hızlan biraz * der ve jungkook hızlanır saat 5.00 olmuştur ikiside yıkanmış yatıyordu jungkook uyuyor teahyung sa onu izliyor ve gece yaşadıklarını  düşünüyordu.

𝘊𝘢𝘯ı𝘮 𝘰𝘬𝘶𝘳𝘭𝘢𝘳ı𝘮 𝘣𝘶𝘨ü𝘯𝘭ü𝘬 𝘣𝘶 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘺𝘦𝘵𝘦𝘳
𝘈𝘬ş𝘢𝘮 𝘣𝘰ş 𝘰𝘭𝘶𝘳𝘴𝘢𝘮 2. 𝘣ö𝘭ü𝘮ü 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘳ı𝘮
𝘛𝘦𝘢𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘭𝘦 𝘬𝘢𝘭ı𝘯
𝘎Ö𝘙ÜŞ𝘔𝘌𝘒 Ü𝘡𝘌𝘙𝘌 𝘖𝘒𝘜𝘙𝘓𝘈𝘙𝘐𝘔.
𝘚İ𝘡İ 𝘚𝘌𝘝İ𝘠𝘖𝘙𝘜𝘔. 🔥🔥🔥🔥🔥

FAKE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin