2. Bölüm (AFFET BENİ ALLAHIM)

62 3 0
                                    

Yine bir sabah yatağımda uyandım. Horozlarımızın sesi dışardan geliyordu. Yatağımdan kalktım ve banyoya gittim. Tuvaletimi yaptım. Önce elimi daha sonra yüzümü yıkadım. Abdestimi de aldıktan sonra salona gittim. Muhammed her zamanki gibi evde değildi. Mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. İki yumurta kullanarak kendime pancake yaptım ve üzerine nutella sürerek yedim. Biraz Samanyolu TV'yi izledikten sonra banyoya gidip duşa girdim. Duştan çıkınca odama gittim ve giyindim. Türbanımı bağlamadım. İçerde açık olan televizyon izledim 5. Boyut bittikten sonra kanalı değiştirdim. Müge Anlı İle Tatlı Sert'i izledim. On iki yıl önce kaybolan kızın ailesini daha yeni programa çıkarmışlardı. Kız büyük ihtimal ölmüştür malesef. Moralim bozuldu ve kanalı değiştirdim. İzlicek bir şey bulamayınca da televizyonu kapattım ve Hatice'ye mesaj attım. Hatice de Müzeyyen gibi arkadaşımdı. Bize gelmesini istedim. Hemen odama gidip türbanımı bağladım ve üzerimi değiştirdim. On beş yirmi dakika sonra Hatice geldi. Hatice'yle birlikte kek yapmaya karar verdik. Yumurtaları çıkardığım anda evde un olmadığını farkettim. Markete gitmek için hazırlandık. Markete gitmek için kuytu yollardan geçmemiz lazımdı. O yüzden sıkı giyindik. Evden çıktık. Markete doğru yürümeye başladık. Kuytu sokağın önüne geldiğimizde korkmaya başlamıştık. Sakinleştik ve içerden geçmeye başladık. Tam o sırada kendini bilmez kafirin biri bize zina teklif etti. Çok şaşırmıştık. Sapık var diye bağırmaya başladık. Sokakta iyi kalpli üç beş kişi çıktı ve yanımıza geldiler. Olayı sordular. Biz de anlattık. Adamlar "Bu adamı bize bırakın biz onu hallederiz." Dediler. Biz de kendimizi yine sakinleştirdik. Markete yürümeye devam ettik ve markete vardık. Bir kilogram un aldık. Kasaya gittik ve unun parasını ödedik. 3₺ tutmuştu. Hızla eve dönemeye başladık. Zina teklif eden adamın önüne gelince bize yardıma gelen adamların hala orda olduklarını gördük. Bizi gördüler ve başlarıyla selam verdiler. Biz de geri selam verdik. Eve geldik ve yumurtaları kontrol ettik. Oda sıcaklığına gelmişlerdi. Keki yaptık ve fırına koyduk. Kek pişene kadar 5. Boyut'un eski bölümünü izledik. Kek pişince çıkardık ve soğumasını bekledik. Soğuyunca her birimize ikişer dilim kestim ve yanına bir bardak süt koydum. Afiyetle kekimizi yedikten sonra Hatice eve gitmek istedi. Onu kapıya kadar uğurladım. Akşam namazı vakti gelmişti. Odama gittim ve siyah pullu seccademi çıkardım yere serdim. O sırada abim geldi. Namaza geç kalmış o yüzden aceleyle eve gelmiş. Beraber abdest aldık. O odasına gitti. Bende odama gittim. Seccadem zaten yerdeydi. Yatağımın üzerine oturup Ezan'ı beklemeye başladım. Oturduğum anda ezan başladı. Hemen içimden AZİZ ALLAH dedim. Namaz bitince seccademin önüne geçip namaz kılmaya başladım. Namaz bitince salona gittim. Ve televizyon izlemeye başladım. Abim de bir dakika sonra geldi. Saat 22.00'a kadar televizyon izledikten sonra uyumaya gittim. Her gece ettiğim duayı ettim ve sonuna "Affet beni ALLAH'ım o zina teklifinde bir suçum yok." dedim.

SİYAH PULLU SECCADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin