3. BÖLÜM (CAMİDEKİ BİR ANIM)

19 1 0
                                    

Bir gün abim Muhammed ile sahah kahvaltısı yapıyorduk. Müzeyyen aniden çıka geldi. Ben şaşırmıdım. Abim ne olduğunu sordu. Müzeyyen de canının sıkıldığını ve sonraki namaza katılmak istediğini söyledi. Ben de olur dedim. Sonra namaz vakti geldi. Ben mavi pardesümle lacivert baş örtümü kombinleyerek evden çıktım. İlerimizde merkezi bir cami vardı. Çok güzel ve büyüktü. Biz kadınların girdiği yerden girdik ve yerimizi aldık. Biraz bekledik ezanı okuyan imam 3 4 dakika sonra geldi ve duaları okumaya başladı. Aman Allahım burası çok kötü türban içi saç kokuyor ama malesef dinimizin gereği olduğu iç,n hepimiz yerine getiriyorduk. Hoca dua okurken birden silah sesleri duyduk herkes allah allah diyordu birden ani bir patlama oldu herkes çığlık atmaya başladı. Ben hemen müzeyyeni kaptığım gibi abimi bulmak için erkeklerin olduğu bölüme gittik. Sanırım patlama burda olmuştu. Abimi aramaya çalışırken etrafta "MUHAMMEEEEED MUHAMMEEEEED" diye bağırıyordum. Sonunda abim yanımıza geldi. İçime sular serpildi vallahi. Abim gelince hemen kapıya yöneldik ama burda kargaşa vardı. Sonra abim bize acil çıkışın olduğu yeri gösterdi. Herhalde abim buraya çok çabuk gelirdi. O anda bir patlama daha oldu. Sanırım kapının orda. Ben çığlık attım. Çoğu kişi ölmüştü bu durum beni biraz üzdü. Sonunda kendimizi camiden dışarı atabildik. Allahın evinde neler oluyordu böyle. Şoka girmiştim. Koşarak uzaklaştık. Dönüşte bi milyoncuya uğradık burda çok güzel bir kısa ve dar kot şort beğendim. O kadar almak istedim ki şu an tesettürden çıkabilirdim amaa naapalım allaın görevi sonuçta cennetteki yakışıklı, kaslı, sarışın ve renkli gözlü erkekler için bunlara katlanmak zorundaydım.
     Müzeyyene bizim evde kalmayı teklif ettim. Ailesiyle küçük bir konuşma yaptıktan sonra kabul etti. Müzeyyenle kardeş gibi olduğumuz için benim pijamalarımı giyebilirdi.
     Eve geldik ve hemen haberleri açtık. Işid bu saldırıyı üstelnmişti. Bu şerefsizler allah yolunda olamaz. Tam tamına 57 kişi ölmüştü 57. Göz yaşlarıma hakim olamadım. Allah yolunda olan insanları katletmek çok günahtı. Abim yemek hazırladı ve onu yedik. Müzeyyene ödünç seccade verdim ve akşam namazımızı kıldık. Ben yanıma müzeyyenin yatağını yaptım ve birlikte gece duamızı edip uyuduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH PULLU SECCADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin