Merhabaa arkadaşlar, ben Güneş arkadaşlarımla size bu son 4 ayda yaşadığımız boktan olayları anlatacağız, ilk ben anlatmak istedim çünkü benim gelmemle de olaylar karıştı.
İlk başta kendimden bahsedeyim, Ben Güneş Doğa, 16 yaşındayım, 1 abim var Ali 20 yaşında , bir kız bir erkek kardeşim var ikizler ve 13 yaşlarındalar Işık ile Şafak. Annem Havva, Babam ise Adem. Babam 24 Annem 20 yaşındayken evlendiler babam Doğa Holding'in sahibi onada babasından kalmış.
Size şimdide en yakın arkadaşım Dolunaydan bahsedeyim, Dolunayla biz aynı gün doğmuşuz annelerimizde çocukken çok yakın arkadaşlarmış evlenince de ayrılmamışlar çocukken olduğu gibi hep komşu kalmışlar, babam evlenmeden önce annem sırf arkadaşından ayrılmasın diye onların binasında ev tutmuş ve abimi de orda doğurmuş. Dolunayında aynı benim gibi bir abisi bide ikiz kardeşleri var işin tuhaf yanı Dolunayın kardeşleri ile kardeşlerim aynı yaşta ama onunkiler 1 ay daha büyük benim abimde dolunayın abisinden 1 yıl büyük. Abisi Oğuz 19 yaşında, Kardeşleri Yıldız ile Venüs onlarda 13.
Neyse hadi olaylara geçelim.
Tam olarak her şey Dolunayların ailesiyle bizim ailemizin İzmir'e taşınmasıyla oldu biz yılarca İstanbul'da yaşadık ama sonra babalarımıza çok büyük bir teklif geldi ve onlarda İzmir'e taşınıp holdinglerini büyütmeye karar verdiler, babalarımız Doğa Holding'de ortaktılar şimdide İzmir'e geldik çok büyük bir siteye taşındık burada herkes 2 katlı müstakil evlerde kalıyor evler 5 sıra oluşuyor her sırada da 15 ev var.
Bu görsele benzer ama bizimkinde evin önünde diğer evin önü gözüküyor, biz B5 evinde kalıyoruz yani 2. satırın 5. evinde, Dolunaylarda bizim sol tarafımızdaki B6 da kalıyorlar bizim evimiz şehirden biraz uzak, sitemizin uzağında "ÖKK" var açılımı "ÖZEL KORİYA KOLEJİ" bu lise normal güzel sanatlar lisesi gibi değil, paralı ve dağa çok sanat var, aynı zamanda yurt dışı okulların sistemine benzer bir sistem var, ben ve Dolunay Yaratıcı Yazma bölümündeyiz biz normal dersler dışında burada yazma dersleri alıyoruz ilerde bir yazar olmak istiyorum, Dolunay ise senarist olup bir filim yazmak istiyor. İsteyenler 2 bölüme gide biliyor ama biz sadece 2 bölüme gidiyoruz, ha bide okulumuzda yetenek sınıflarında var; gastronomi, spor vb.
Artık size şu lanet olayı anlatayım.
Okulun başlamadan önceki gün B sokağında yürüyorduk Bizim evin yanında B4, bir kızı gördük, Kız laptopuyla ön bahçesindeki koltukta oturuyordu, kızın yanına gittik...
Güneş= Merhaba ben Güneş buda arkadaşım Dolunay.
Kız= Merhaba ben Elmas
Dolunay= Tanıştığımıza memnun olduk. Laptopla ne yapıyorsun?
Elmas= Doğum günüm için partisi organizasyonu.
Güneş= Ne kadarda güzel, biz buraya yeni taşındık o yüzden pek arkadaşımız yok, bizde partiye gelebilir miyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Grup Genç
Teen FictionMerak yüzünden bir cinayetle uğraşan 8 kişi, bunlar sadece katili bulmayacak kendi hayatlarıylada ilgili şey bulacak... Merak olmasaydı bizde olmadık...