Merhaba arkadaşlar, ben Demir Işık, bölüm anlatma sırası bende...
Olca hemen eline telefonu aldı ve Buse ablayı aradı, Buse onu onların evine götürmemizi söyledi
Balkan hoca arabasıyla gelmişti onu sessizce götürmemiz lazım çünkü saat gecenin 4'düydü, yolda giderken gümüş telefonuna bakarak "Siktiyim...Milet, Lilith yine bir paylaşım yapmış" dedi telefonumuza bakınca bu seferde şu çocuğu paylaşmıştı, çocuk bankın üzerinde uzanıyordu kafasından kanlar akıyordu ve üstünde beyaz bir tişört vardı yani bize geldiği gibi değildi. Hocanın evine vardığımızda korku içerisinde titriyorduk, cesetti garaja Merve'nin yanına götürdük, Buse abla bize...
Buse= Gençler bence siz artık çocuk değilsiniz, bunları söyleye bilirim (meraklı bakışlarla Buse ablaya baktık) M-Merve boğazından halatla sıkılarak ölmüş, yani öldükten sonra asılmış, bu getirdiğiniz çocuk yani Mete kafasından darbe almış kan çıkmış ama ölmemiş, lilith'de üstünü değiştirip imzasını bırakıp gitmiş ama çocuk kamış ve yanınıza gelmiş ama çocuk iç kanamadan yanınızda ölmüş
Bulut= Yani Lilith onu öldürememiş, ve onu bankta ölü bırakmak istemiş
Buse= Evet...ama bu iş normal değil, baksanıza öldürdüğü insanların hepsi de kızıl saçlı ve saçlarından bir tutamın kesildiği beli.
Güneş= dediğiniz gibi biz çocuk değiliz ve biz bunu araştıracağız, biz artık istesekte ayrılamaz bir grup olduk...
Hepimiz gülümsedik ve sonra Buse abla araştırma yapsın diye çıkmaya karar verdik, ve gittik yolda yürüyerek giderken Gümüş sessizce arkamdan gelerek elimi ısırdı, "A...Of Gümüş, bıktım ya senin bu Değişik davranışlarından, önce boynum sonra kafam şimdide serçe parmağım" dedim kızgın bir ses tonuyla, bana ters bir bakış atı ve "Abartma öküz...ben herkeze böyle davranıyorum illaki ağlaman mı gerekiyor, Kaç yaşındasın" dedi, bir şey demeden ilerledim Hakinin evine gittik ve yattık, sabah kahvaltı yaparken bizimkilere...
Demir= Bence grubumuza bir simge bulalım, bir çeşit hayvan
Gümüş= Buldum, sen...senden daha iyi bir hayvan olamaz Demircik
Demir= Demircik ne be
Güneş= Bence Unicorn olsun
Doğu= O ne be, bebekler gibi
Haki= Bence şey olsun Zümrüdü Anka Kuşu, çünkü Zümrüdü Anka kuşu tüylerinden doğar, bizde her hatamızda baştan alırız bir aile gibi (dedikten sonra İçki matarasından bir yudum alır
Gümüş= İlk defa güzel konuştun ama sonunda yine sıçtın, içkinin sırası mı Allah aşkınaBulut= Bence de Anka iyi
Hepimiz Anka kuşunu kabul ettikten sonra Haki bize "Hatta var mısınız böyle bir şey yapalım, hepimiz vücudumuzun bir yerine küçük Anka kuşu dövmesi yapalım" dedi bizde mal gibi kabul ettik, cumartesi olduğu için okul kapalıydı bizde dövmeciye gittik, hepimiz sağ kolumuzun iç kısmın yaptık ve arabaya binip gittik gittiğimizde bir tane restoran gibi bir yerin önünde durduk.
ve içeri geçtik bir masada oturduk, bar masasının yanında yuvarlak bir yer vardı üstün dede 2 tane bar sandalyesi vardı, Haki ayağa kalktı ve elmasın elinden tutarak onu oraya götürdü öndeki sandalyeye oturttu kendisi de arkadaki sandalyeye oturdu ve eline gitar aldı...
Elmas= Haki...Ne yapıyorsun?
Haki= Madem şarkı söylemeyi seviyorsun söyle bir şarkıda herkes duysun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Grup Genç
Roman pour AdolescentsMerak yüzünden bir cinayetle uğraşan 8 kişi, bunlar sadece katili bulmayacak kendi hayatlarıylada ilgili şey bulacak... Merak olmasaydı bizde olmadık...