Koriyadan_Lilith

8 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, ben Bulut Parlak, bölüm anlatma sırası bende...

O gece hiç birimiz uyuyamamıştık, Gümüşleri arayıp saatlerce napacaz diye konuştuk, gece saat 3.30 civarı biz cesetti görürsek mi diye konuşurken Haki bahçeye çıkmıştı, ona baktığımızda deri ceketinin iç cebinden siyah bir Alkol Matarası çıkarıp içiyordu, Güneşte onun yanına gitmişti sonradan öğrendiğimize göre bunları konuşmuşlar...

Güneş= bu matara babanındı dimi, üstünde Olca ve Haki yazıyor

Haki= Evet, annem evlilik yıldönümünde babama almıştı.

Güneş= üzülmesen bir şey soracağım

Haki= O gün dimi (güneş kafasını yavaşça yukarı aşağı salar) 7. sınıftım karnemi almıştım ve eve gelmiştim, babam bana "Aferin oğlum yine Takdir, ne yapalım bugün" bende ona "Ailecek sinemaya gidek" demiştim, tabi kabul etti arabaya binip gidiyorduk benle ablam arkada oturuyorduk, önümüze bir tır geldi baban sağa çekmeye çalışırken uçurumdan düştük annem bayılmıştı ablamla ben uyanıktık ablam telefonundan ambulansı aradı geldi bizi aldılar babamın göğüsüne cam girdiği için kurtaramadılar (der ve matarasından bir yudum alır)

Konuşmalarından sonra içeri geldiler ve uyumaya karar verdik ben mutafağa gitim su içmeye ve haki arkamdan geldi.

Haki= Bir bardak su verirmisin?

Bulut= Tabi (suyu doldurur ve konuşur) siz güneşle çıkıyor musunuz ( Suyu verir)

Haki= (suyu alır) Hayır biz sadece arkadaşız 

Bulut= samimi görünüyordunuz o yüzden öyle sandım

Haki= (dudağının sağ kısmıyla gülüp) Sen kıskandın mı, (gözlerini faltaşı gibi yaparak) Ona aşıksın.

Bulut= şşt sesiz ol gelecekler.

Haki= Benden duymadın ama Güneşte senden hoşlanıyor , biz cezadayken söyledi, bence çıkma teklifi et.

Bulut= Bilmem, düşünürüm.

Haki= Peki iyi geceler.

dedi ve gitti acaba söylediği doğrumuydu, bence şansımı denemeliyim en fazla ne olabilir ki.

Ertesi gün sabah hep beraber okula giderken hocalarla konuşmaya karar verdik son ders  hocaların yanına gidecektik...  biz 3 dersteyken Balkan hoca ile Adin hoca geldi ve haki ile Güneşe Temsilci rozeti taktılar ve gittiler, biz şaşkındık ve sınıfa bakıyorduk Narin üzgün gözüküyordu, Merve'yi özlüyor olmalı, onu görünce bende üzüldüm, hoca arkasını döndüğünde Doğu Narinin yanına oturdu ve fısıldaştılar sonra narin ona sarıldı tabi ki dolunay sinirlendi teneffüste kavga ettiler sonra biz dolunayla beraber öğlearasında kafeteryada oturuyorduk doğu hariç hepimiz ordaydık sonra doğu geldi...

Doğu= Canım, sen yanlış anladın o kızı sadece teselli ettim

Dolunay= İyi bok yedin, ben senin için koskoca okula kendimi rezil ettim, disiplinlik oldum ama yine de senden vaz geçmedim sen se aylar sonra bana yaptığına bak.

Doğu= o üzülmesin diye yaptım 

Dolunay= Ben sana resmen aşıktım... 

Dedi ve gözleri doldu kafasına güneşe yaslayarak sessizce ağladı, Doğuda elinde Mikrofon aldı ve Mikrofonu açtı, Mikrofonu okulun hoparlörlüne bağlıymış konuştu ve tüm okul ve Dolunay onu dinledi...

Doğu= Dolunay Yüce sana köpek gibi aşığım, Sana resmen aşığım. (Dolunaya bakarak şarkıyı söyler)

Onu benden almasınlar
Bize bulaşmasınlar
Arayıp sormasınlar
Kıskandırıp durmasınlar
Ben ona resmen aşığım...

Bir Grup GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin