Ve mağaraya bakmaya başladılar.Emery belkide powerbank bulduğumuz çantada başka şeyler olabilir dedi.Angel evet olabilir hadi bakalım dedi.Baktılar ama bir şey yoktu gizli bir bölme buldular çantada ve içinde bir not vardı.
___________________________________________
*NOT*
Ben bir kaşifim de hayallerimden vazgeçmiyecem de kendine tamam mı?
RİCHARD
___________________________________________
Yazıyordu.Angel Emery bunuda tanıyor musun? Dedi.Emery evet galiba bu onun babası hep bahsederlerdi gene konuşurlarken duydum şey diyorlardı.
Babam bir kaşif ve adıda Richard diyorlardı hatta bütün okul bunu biliyordu ama biz hala bize gereken ip ucunu bulamadık dedi.Angel ama bu notta gizli bir şey olabilir dedi.Emery biraz daha çantasına bakalım belki çantasında başka şeyler vardır bizi burdan kurtarabilecek dedi.Emery buldum buraya gelen yani şimdiki yamyamlar senin anlattığın hani gemisi delinmiş burda kalıp yamyam olmuşlar dedin ya yamyamlar bu mektubu yazansa yani Richard'sa Ve onun arkadaşlarıyla dedi.Angel evett evt evette evet demeye başladı.Emery neden evet diyorsun dedi.Angel doğru bildim işte neden sevinmeyim dedi. Emery biz ne derdindeyiz sen ne diyorsun dedi. Angel tamam şimdi bi daha bakalım dedi.Çantaya bir kere diye bakmışlar ve arkasına döndüklerinde ortalarda yamyamlar ordaydı Emery,Angel ve yaratık kaçmaya başladı.Yamyamlar şöyle şeyler diyordu aslında İngilizce konuşuyorlardı.
*yamyamların*
* Konuşmaları*
We will eat you raw
We will eat you raw
We will eat you raw
We will eat you raw
We will eat you raw
___________________________________________
Hala koşuyorlardı.Angel benim İngilizcem iyi şey diyorlar
(Biz sizi çiğ çiğ yicez) diyorlar dedi.
Emery mağaranın sonuna geldik napacağız yaratık öğle bir bağırdı ki ĞĞĞĞĞG diye yamyamlar bir kaçmadı bu sefer daha hızlı koştu yamyamlar ve sonra tam onları yakalarken.Emery yamyamlar ingilizce gibi dilleri kendi kendine konuşamaz dedi.Sonra yaklaştılar ve tam yakalarken durdular.Ve maske çıkardılar selam biz buraya yeni geldikten bu mağrayı gördük aslında buraya önceden gelmiştik ve yamyamların olduğunu biliyorduk o yüzden maske almıştık ve sizinde yamyamsandık size yaklaşırken kaçtınız ha bu arada benim adım Agnes tanıştığıma memnun oldum peki sizin adınız ne bu arada buda benim arkadaşım adıda Angela sizinki ne dedi.Angel sessiz olun bizim maskesiz yok ve yamyamlar iyiki duymadı dedi.Emery benim adım Emery dedi.Angel benim adımda Angel senin ismine benziyor Angela dedi.Emery evet buraya neyle geldiniz dedi.Agnes biz buraya bir kayıkla geldik siz dedi.Angel orası uzun hikaye dedi.Emery o zaman gidelim ben burda daha fazla duramam ama sakın o kayıkla gitmeyin dedi.Angela neden ki dedi.Emery çünkü biz bir kayık yaptık ama altımızda mavi balina vardı dedi.Agnes o zaman burada kaldık hayır hayır olamaz biz buraya geldiğimizde o zaman kayığımız kaybolmuştu ama şimdide dışarıda yamyamlar var dedi.Agnes biz resmen bittik dedi.Angel o zaman nasıl kurtuldunuz ordan dedi.Agnes o zaman buraya 6 yılda bir gelen kurtarıcı ekipleri vardı ve bizde tam o 6 yılın son gününe gelmişiz ve biz buraya gelmeyeli tam olarak 2 yıl oldu 4 yıl bekleyemeyiz dedi.Emery biz resmen bitttikkkk dedi.
Angela pozitif düşünelim belkide buraya gezmek için gelen yalılar vardır. Emery biz ancak onu rüyamızda görürüz.Agnes ama biz bir yalı yapamazsınız? Dedi.Angela,Angel ve Emery aynı anda Neeee dedi.Agnes eee mantıklı değil mi? Aslında evet biraz mantıksız oldu ama burdan ancak böyle kurtulabiliriz belki o yaratıkda bize yardım eder.Angel olamaz nasıl yapabiliriz ki bulduuuum.
Angel bulduğumuz telefonun hala şarzı var onunla birini ararız.Agnes eeee hangi telefon acaba.Emery ama İnternet çekiyor mudur? Agnes hangi telefon acaba? Angel biz burada buraya bizden önce gelen bir çift erkeğin telefonunu bulduk ve kasetini kasetini dinledik telefonunun şarzını bulduk şarz ettik ve o telefonla. Agnes bir deneyelim. Telefonu açtılar.Hala şarzı vardı.İnterneti varmış telefonun verisini açtılar.Onları kurtaracak birini aradılar.Ve açıldı.
*Telefon*
* Konuşmaları*
-Evet buyurun deniz kurtarma ekibini aradınız ne istersiniz.-biz ölümcül sahilden biraz ilerdeki adadayız bizi kurtarır mısınız? Biraz dikkatli olun çünkü yamyamlar var.
-peki geliyoruz
-Sakın kayıkla gelmeyin
-Neden?
-Çünkü mavi balina var.
*kapatma sesi*
___________________________________________
Angel evet gelecekler.Agnes başardık.Angel siz daha geleli bir gün oldu.Angela evet öyle oldu sanki. Emery neyse bekleyelim.
*30 dakika sonra*
Angel hala gelmediler mı? Angela of evet gelmediler acaba bir şey mi oldu.*O sırada kurtarıcı ekip*
Bu da ne bu onların dediği balina mavi balina ama iyiki kayıkla gelmemişiz.Neyse birazdan varırız acaba adanın neresindeler bir arayalım.* Konuşmalar*
*Arama sesi*-Alo boz kurtarıcı ekipleri acaba adanın neresindesiniz.
-Eee biz bir mağaradayız ama gelirken mağaranın önünde yamyamlar olabilir.
-Tamamdır biz 10-15 dakikaya geliriz.
-Tamam
*Kapatma sesi*
___________________________________________Angel evet 10-15 dakikaya geliyorlar.
Emery gerçekten kurtulacak mıyız inanamıyorum yani dedi biz 2-3 haftadır buradayız.Angle evet bekle şarzı 10 kaldı belki kurtulamayız. Angela bir daha arasak mı? Agnes bence gerek yok ama yinede arayalım. Angel evet arayalım. *Arama Sesleri*
* Telefon Konuşması*
-Evet- Ne zaman gelirsiniz
-Geliyoruz toplam kaç kişisiniz?
-Eee toplam 4 kişiyiz.
-Tamam adanın yanındayız. Adanın kıyısına gelebilir misiniz?
-Eee mağaranın dışında yamyamlar varda yani gelemiyoruz siz mağaraya gelebilir misiniz?
-Tabi ki, gelebiliriz telefonunuz açık kalsın
*sessize aldılar* Angel ve arkadaşları
Angel bir şey diyecem bu telefon normalde 1 ay hat çalışır o zaman bu telefonu düşürenler 1 ay önce ölmüştür.
Emery evet.*Telefon Konuşması*
-Alo alo bir şey mi oldu?
*Sessizden çıkarırlar*
-Hayır bir şey olmadı.
- Biz 2 kişiyiz ve mağaranın önündeyiz mağaranın önünde yamyamlar yok gelebilirsiniz
-Dikkatlerini bakın onlar yamyam olmadan akıllılar saklanıyor olmalılar orada bir yerde
-Evet gördüm ve mağaraya kaçıyoruz
*Telefon kapatma sesi*
__________________________________________Merhaba biz kurtarıcı ekibiz siz aç değil misiniz yanımızda bir şeyler getirdik
Angel evtte siz bu adaya 1 ay önce gelmiş miydiniz.Kurtarıcı ekip evet neden ki Angel siz şu adamlar mısınız diyip fotoğrafları gösterdi kurtarıcı ekipleri bu bunlar bizim oğlumuz diye cevap verdi. Angel sizin birinizin adı Richard mı diye sordu kurtarıcı ekipten birisi evet ben oyum adımı nerden biliyorsun Angel notu gösterip bu notu siz mi yazdınız diye sordu Richard evet ben yazadım neden buldunuz bunu Angel şu çantadan ve biz burada bir kaset bulup dinledik yamyamlar onları maalesef yedi. Richard hayır olamaz diye bağırdı Angel bağırmayın yoksa yamyamlar bizide yiyecek dedi Richard sessizce çıkalım dedi Emery yapamayız biz çök denedik olmuyor olmaz yapamayız. Richard ama sonsuza kadar burada kalırsak açlıktan elinde sonunda ölücez. Angela evet ben gidiyorum Agnes bende Angel bende Richard bende diğer kurtarıcı ekip bende dediler. Angel ise anca beraber kanca beraber diyip bende o zaman dedi. Ve mağaradan sessizce çıkamadılar yamyamlar koşmaya başladı herkes koştu yaratığı hiç biri fark etmemişti ekiplerin yaratıkta koştu ve sahile vardılar vapur hala oradaydı hepsi binip gitmeye başladı yamyamlar arkasından koştu ama yetişemediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Sahil
Mystery / ThrillerÖlümcül sahil'e giden Emeryin gizemle dolu macerası.