Adada Mahsur Kalmak(1. bölüm)

9 2 1
                                    

Bir Sahil varmış aslında normal bir Sahil gibi görünürsün ama aslında öyle değilmiş.Yani oraya herkes yürüyüş için gidermiş. Aslında normal bir sahil gibiymiş.Neyse bir gün bir kız sahile yürüyüşe gidecekmiş. Ama daha yerini bilmiyormuş. Birisine sormuş sahil nerede diye adam ise bence oraya gitme oraya giden kimse geri dönemedi demiş.Kız ise tamam demiş ama başkalarına sormuş onlarda öyle demiş.Ama pes etmemiş birine daha sormuş oda demiş ki orası tehlikeli ama sen ben yinede gidecem diyorsan demiş dümdüz gidip sola dön demiş kız ise dediği yola dönüp gitmiş neden tehlikeli dediklerini anlamamış.Sahile girmiş bir tabela varmış üstünde ise ölümcül sahilmilmiş.Kız ise biraz şüphelenmeye başlamış ama yinede devam etmiş sonra adını sormuşlar kız ise Emery demiş.Emery Neden adımı sordunuz ki demiş.Onlar ise bir şey olursa haberdar olmak için demiş sonrada dikkat et demiş.Emery devam etmiş yürüyüş için hazırlanmış sonra yürümeye başlamış kendi kendine demiş ki ne var ki normal bir sahil demiş sonra birden çok büyük bir dalga olmuş Emery bir şey olmaz sonuçda doğal bir şey demiş kendi kendine bir bağırma sesi duymuş etrafına bakmış denizde bir kadın bağarıyormuş Emery boğulmasın diye tam kurtarmaya denize atlarken bir adam tutmuş sakın atlama yoksa sonucu kötü olur demiş ama Emery çoktan atlamış bile kızı kurtarırken bir köpekbalığı görmüş boğulan kızı tutup yüzmeye başlamış ama çoktan diğer kızı yemiş bile Emery daha hızlı yüzmüş sahile ayağını basarken köpekbalığı onu yerken bir yunus gelip Emeryi kurtarmış sonra yunusla beraber köpekbalığından kaçarken adaya yüzmüş yunus tabi yunusun üstündeki Emery de adaya varmışlar varmasına
ama Emery'nin içi rahat etmemiş yunus de ise atlamış Emery ise tek başına adada maruz kalmış oturmuş ve ağlarken bir kız sesi duymuş göz yaşlarını silmiş ve arkasına bakmış kız ise koş demiş Emery neden demiş kız ise önünde yamyamlar var onlara yem olmak istemiyorsan koş demiş.Emery koşmuş sonra kız masaya girince Emeryde girmiş kız sessiz ol onlar yamyamlar bizde bu adada kalan kişileriz bizde öyle olabiliriz demiş  Emery tamam demiş sessizce kız bu arda benim adım Angel seninki ne demiş Emery ise benim adımda Emery demiş sonra Emery sen ne zamandır burdasın? Diye sormuş Angel ise ben daha 5 gündür burdayım ben buraya arkadaşımla gelmiştim daha sonra yamyamlar görünce başka insanlar sandık sonra arkadaşım koşarken yamyamlarda koştu ve arkadaşımı çiğ çiğ yerken gördüm ve hemen koştum ve koşarken bu mağarayı buldum aç kalmamak için ise yavaşça dışarı çıkıp palmiye ağacından Hindistan cevizi alıyorum bazen ise balık yakalayıp mağarada ateş yakıp yıkıyorum demiş
Emeryde ben daha bugün geldim ve ben bu sahilin efsane olduğunu duymuştum ama meğersem herkes girme,orası tehlikeli,oraya giden çıkmaz gibi laflar duydum ama yinede geldim bir kız boğuluyordu onu kurtarmaya gittim ama köpekbalığı çıktı o kızı çekip kurtarırken köpekbalığı çoktan yemişti bende kendim yüzdüm hızlıca ve sahile basarken köpekbalığı beni yakalıyorum tam yunus gelip alıp beni adaya bırakıp gitti sonrada sen beni yamyamlardan kurtardın dedi.Angel onu köpekbalığı yemedi  çünkü o benim dedi.Ama Angel biz burdan kaçamazsak bizde böyle olabiliriz dedi.Emery burdan kaçmak için ne yapmalıyız ki dedi.Angel benim bir planım var diyip sessizce Emerye anlattı. Emery tamam o zaman öyle yapalım ama birimize bir şey olursa diğerimiz kaçsın ki bari birimiz kurtulsun dedi.Angel tamam o zaman birazdan başlayalım ama ilk önce bu adanın kullanacağımız yerlerin haritasını çizelim dedi.Emery o zaman başlayalım dedi. Angel nasıl yapacaz ki haritayı çizmemiz için birimizin adayı gezip söylemesi lazım dedi.Emery ben gezerim sen burda başka bir yere gitme bir şey olursa bağarırım dedi.Angel tamam şimdi çık ve haritayı çizelim ama sadece Lazım olan şeyleri ve sakın başka şeylere odaklanma dedi.Ve plana başladılar Emery mağaradan çıktı çıkmasına ama çıktığı an yamyamları gördü yavaşça lazım olan yerlere gitti toplaya bildiği kadar bilgi topladı. Mağaraya gidiyordu tam o anda bir yer görür ama çok zor görünüyor şeffaf gibi bir kapı gibi bir yer var su evi gibi ama adanın içinde Emery girdiğinde bir güvercin gelip mektup atar Emery mektubu açar ve içinde "Burayı ilk keşfeden kişi sizsiniz" diye bir şey yazar ve bir anahtar var anahtarla şeffaf kapı açılıyor. Anahtarı cebine koyup çıktı.Mağaraya gitti Angel hemen bilgileri ver dedi.Emery onu bunu boşver de ben yeni bir yer keşfettim dedi. Angel ben başka bir yere odaklanma demedim mi? Dedi.Emery orası şeffaf bir yer ve bana şöyle bir mektup geldi üstünde burayı ilk keşfeden sensin yazıyordu hatta bak cebime koydum dedi ve gösterdi Angel bu gerçek mi? Dedi.Emery bak hatta kapı anahtarı bile verildi çok güzel gel beraber gidelim ha bu arada bilgilerle bir harita çizelim dedi.Sonra yavaşça mağaradan çıkıp Emery'nin gösterdiği yere gidiyorlardı birden arkalarından ğağağağa diye sesler geldi Angel arkasına baktı yamyamlar var Angel yakalanmıştı Emery'e sen kaç dedi.Emery dayanamayıp yerden sopa buldu ve Angel tutan yamyamlar kafasına bir vurdu diğer yamyam Emery'i yakalarken bir yaratık yamyamların üstüne atlamış diğer yamyamlarda kaçmış tabi ölen yamyamlar hariç Emery ve Angel hemen koşmuş yaratık ise adadaki ormana koşarak kaçtı.Sonra önüne arkasına bakıp durmuşlar.Angel sana kaç dedim neden kaçmasın sen dedi.Emery eğer seni bıraksaydın şuan yaşayamazsın dedi.Angel Emerye sarılmış ağlamaklı ağlamaklı teşekkür  ederim demiş.biraz hızlanmışlar ve Emery dur demiş.Angel neden demiş.Emery işte burası demiş.Angel hani demiş.Emery kapıyı açmış sonra da içeri girip kapatmış kapıyı.Angel yamyamlar geliyor kaç demiş.Emery giremezler demiş yamyamlar girmeye çalışmış ama girememişler.Emery başardık demiş.Angel evet öyle oldu dedi.Sonra bir süre bekledikten sonra sıkılmıştır ama dışarıda yamyamlar varmış.Angel hadi planımızı devam edelim haritayı çizdik ama nasıl kaçacaz ki dedi.Emery o zaman şimdi bu haritaya göre ilk önce bir kayık yapmamız lazım ama onun için odun lazım odun için dışarı çıkmamız gerekiyor kim çıkacak peki dedi. Angel sen harita bilgileri topladın bende odun toplayacam dedi.Emery çıkmak için ben dikkatlerini kendime çekecek sen ise arka kapıdan çık demiş arka kapı anahtarı al demiş Angel'a, Angel  tamam demiş Emery dikkat çekmek için hareket filan yapmış.Angel arka kapıyı açıp sessizce çıkmış odun toplamış geri dönerken o yaratığı görmüş. Yavaşça arka kapıya yönelmiş kapıyı açıp girmiş.Emery geldim demiş kayık yapmaya başlamışlar bir kaç kere bozulmuş devam etmişler ve bitirmişler.Angel ben acıktım demiş.Emery bende ne yiyecek ki demiş.
Sonra Emery dışarı çıkıp Hindistancevizi almış ve girmiş ama anahtarı almayı unutmuş kapıyı tıklatamıyormuş çünkü çok yumuşak bir yapısı varmış ön kapının anahtarı varmış ama önde yamyamlar varmış.Emery ön kapıya yaklaşmış yamyamlar hala var Angela haber vermeye çalışmış sonra aklına bir fikir gelmişlerdir büyük bir taş alıp yere atmış yamyamlar bakmaya gelirken Emery ön kapıya gitmiş ama bir yamyam oradaymış yerden küçük bir taş alıp kafasına atmış sonra kapıyı açıp içeri girmiş.Angel'a neden beni görmedin az kalsın yamyamlara yem oluyordum dedi.Angel bir şey farkettim burası yavaş yavaş açılıyor mektupta kaçırdığın bir şey varmı al bak bakalım demiş.Emery bakmış bir işaret varmış.

Ölümcül SahilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin