🚬

96 5 2
                                    

Kuzgun yatağın diğer tarafına dönüp elini uzattı. Boştu. Ama daha sıcaktı. Gözlerini açıp doğruldu. Balkona baktı ve sarışınını gördü. Balkon demirlerine yaslanmış sigara içiyordu. Güneş daha doğmamıştı ve hava hala karanlıktı.

~My boy Naruto used to always smoke cigarettes when he couldn't sleep~

Kuzgun ayağa kalktı ve balkona ilerledi. Üstünde ona büyük gelen bir tişört vardı sadece. Sürgülü kapının sesini duyunca arkasına dönüp aşık olduğu adama baktı ve ağzındaki dumanı dışarı üfleyip dumanı elleriyle dağıtmaya çalıştı. Sasuke'nin sigaradan nefret ettiğini biliyordu çünkü.

"Ah, uyandırdım mı ? Üzgünüm." gülümseyerek konuştu Naruto. Sasuke kafasını salladı ve diğerinin yanına geldi. Balkon demirlerine yaslandı.

"Yine mi kabus gördün?" dedi kuzgun üzgünce. Naruto'nun kabuslarından, panik ataklarından ve uykusuzluğundan nefret ediyordu. Sarışınına zarar veren her şeyden nefret ediyordu.

Naruto sessiz kaldı. Her ne kadar kuzgununun yanında iyi hissetse ve her şeyi unutsa da geceler ona gerçeği hatırlatıyordu. Sarışın bu yüzden geceden nefret ederdi öncesinde. Ama artık etmiyordu çünkü gece gibi güzel bir sevgilisi vardı. Bir şey demeden balkondan çıktı ve banyoya gitti. Sasuke de içeri girdi ve üstünü değiştirdi. Banyodaki Naruto'nun dişlerini firçaladığını duyuyordu.

~He'd disappear for an hour and half and when he'd come back he'd brush his teeth~

Naruto geri döndü ve Sasuke'ye sıkıca sarıldı. Boynunu, yanaklarını, göz altlarını öptü. Sasuke ellerini sarışının yanaklarına koydu ve kedi bıyıklarına benzeyen çizgileri okşadı. Bunları çok seviyordu. Sarışının yüzünü kendine yaklaştırdı ve dudaklarını birleştirdi. Sarışın da beklemeden ona karşılık verdi. Sasuke, sarışının tişörtünden gelen kokuya ek olarak, mentollü diş macununun bile saklayamadığı o sigara tadını aldı.

~But i could still smell it on his raggedy tee. And i could taste it on his lips when we kiss~

Kuzgun sarışından ayrıldı. "Sigarayı bıraktığını söylemiştin..." Hafif bir hayal kırıklığı ile konuştu. Ama biliyordu. Naruto her ne kadar söz verse de hiçbir zaman bırakamazdı.

"Bırakmıştım. Sadece... Gece gördüğüm kabus çok kötüydü. Dayanamadım. Özür dilerim, bu sefer gerçekten bırakacağım. Hem bak, eskisi kadar çok içmiyorum." Naruto, Sasuke'nin o hayran olduğu büyük gülümsemesini yerleştirdi yüzüne. Sasuke tanrının varlığını sorguladı. Karşısındaki adama o kadar aşıktı ki tapabilirdi. Gülümsedi. Tekrar dudaklarını birleştirdi sarışınıyla.

~Poor little Naruto used to always quit, but he never really quit, he just say he did~

Kuzgun son kez pencerenin dışındaki sigara paketine baktı ve gözlerini kapatıp kendini sarışınına bıraktı.

~Cigarettes, cigarettes out the window~


























Okuduğunuz için teşekkür ederim.😭

Tarih dersinde yazdığım ve hoca okumasın diye götümden ter akıttığım bir hikayeydi eofbeofneofmsifnwlc

Neyse, umarım beğenmişsinizdir. 😩

Başka one-shot fikirleri bulursam başka kitap olarak yayınlayabilirim ama pek bir şey beklemeyin. 😍🤙

Gününüz/geceniz güzel geçsin 😘

Gününüz/geceniz güzel geçsin 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu fanarta aşığım 😭🥺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cigarettes out the window // Narusasu One-ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin