Hayalet ve ben Malkin Ana'nın bu duruma nasıl düştüğünü çok merak
etmiştik.Sonunda Hayalet dayanamayıp sordu:
-Seni bu hale kim getirdi?
Malkin Ana cevapladı:-
-Mab, Mab yaptı.
Hayalet duyduklarına inanamıyordu.Demek küçük bir kız çocuğu onu bu hale getirdiyse ya Malkin Ana güçten düşmüştü, ya da Mab çok güçlüydü.Bu sefer ben sordum:
-Mab seni nasıl bu hale getirdi?Anlat bize.
Malkin Ana bir anda anlatmaya başladı:
-Ormanda yürüyordum.Her zaman ormanı sevmişimdir.Çocukluğumda yaşıtlarım oyunlar oynarken ben ise hep ormanda nehrin kenarında su sesini dinlerdim.Yine nehrin kenarında oturuyordum.Aniden karşıma Mab çıktı.Bana "Eğer kanından bir parça verirsen sana saldırmam, ama yok kanımı vermem, gel de al dersen o zaman başka bir muamele görürsün."dedi.Ben ilk önce ne olduğuna anlam veremedim.Sonra ikimizin de bir cadı klanının lideri olduğumuz aklıma geldi.O küçük bir çocuktu, bense çok tecrübeli bir Malkin...
Onu her türlü haklayabilirdim.Ama beklediğimden çok güçlü çıktı.Önce beni çevik bir hareketle yere yatırdı sonra kız kardeşleri Beth ve Jenneth'i çağırdı.Beth'in elinde içi boş bir kadeh ve Jenneth'in elindeyse yeni bileylendiği her türlü belli olan bir bıçak vardı.
-Bana ne yapacaksın?
-Sesini kes pis köpek.Seni öldürmek için can atıyorum fakat ilerde Mouldheellerin işine çok yarayacaksın.Senin şimdi bir kadeh kanınla yetinleneceğim.
Mab Malkin Ana'nın üzerine doğru geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALET'İN MACERASI
FantasyArkadaşlar Wardstone Günlükleri'ni yazıyorum umarım beğenirsiniz.