Obi POV
'Ze is klein' was mijn eerste gedachte. Maar ze ruikt wel lekker..naar een lichte geur van vanille. Daar is de combi! 'stap maar in hè Obi-one!' zij Floor tegen mij en ze wees naar de passagiers stoel. Wat een bazige vrouw! Maar erg vind ik het niet. Ik stapte in en we reden door..
Floor POV
Veel zegt hij niet echt tegen mij. ik zal hem wel wat vragen.. Obi, Wat is je lievelingskleur? waarop Obi antwoord 'Rood' Okè dat is een kort antwoord..Toen werd het heel stil in de auto omdat niemand nog iets zij. 'Oh daar is het!' zij Obi even later.
Obi POV
Er ligt een man op de grond aan de kant van de weg. Floor stapt uit en ging naar de man. 'PAPA!!!!' riep Floor. Ik stapte ook zo snel mogelijk uit en nam mijn walki-talki, drukte op het knopje aan de zijkant en zij dat we dringend een ambulance nodig hebben. Ik liep naar floor en pakte haar vast om haar te troosten. Ze wou niet dat ik haar aanraakte maar ik wou haar alleen maar helpen. Ik begrijp haar wel. Ik gaf haar weer een knuffel en deze keer liet ze mij doen.
Floor POV
Ik kan niet geloven dan het mijn papa is die daar op de grond ligt. Het kan niet, het mag niet! Ik weet niet wat ik moet doen..gelukkig is Obi er en heeft hij al voor een ambulance gezorgd. Hij is beter dan ik dacht dat hij is. Ookal weet ik alleen nog maar zijn lievelingskleur en zijn naam..toch heb ik het gevoel dat er een klik is...Daar is de ambulance! ik wil meegaan! Ik ga gewoon mee..of ik nu moet werken of niet! Ik stapte in de ambulance waar mijn vader al in lag en reed mee weg.