Hoofdstuk 5

125 11 0
                                    

Een dag later...


Floor POV


DINGG!! Huh?! Wie belt er aan de deur zo vroeg? Het is 07:00u s'morgens!!! Ik stond op en liep naar de deur..DINGG!!...Ja ik kom al ik kom al! Ik deed de deur open. Het is Obi..Obi??! Wat doe je hier? Ik zij toch al dat ik pas maandag terug kom? "Ik wil gewoon weten hoe het met je gaat..of alles echt okè is" zij hij. Uhm ja tuurlijk alles is okè..hij keek me enorm bezorgt aan. Kom maar binnen!


Obi POV


1 voet ging binnen in het huis van Floor en ik rook de zoete geur van haar parfum weeral maar dan veel sterker..vanille! "Ga gerust zitten, moet je iets drinken?" Uhm danku maar nee ik heb niet echt dorst..maar toch ging ik zitten. Floor kwam naast mij zitten in de leren zetel. "Hoe is het verder gegaan alleen op het werk?" vroeg Floor. uh ja goed..er was alleen wat papierwerk te doen maar dat ik nu klaar. "Moet je nu niet gaan werken?" Vroeg ze. "Nee" antwoordde ik. Ik moet op dinsdag nooit werken.


Floor POV


Ergens ben ik heel blij dat hij op dinsdag niet moet werken..dan kan hij me gezelschap houden en ben ik dus niet alleen. Maar..op het werk zal het anders zijn als ik volgende week terug ben...want dinsdag is hij er niet maar moet ik wel werken...zonder hem dus. Obi ik ken je nog niet zo goed maar we komen heel goed overeen en dat is echt goed! Met veli kwam ik ook goed overeen maar dat was anders.. hoe oud ben je eigenlijk? "27 en jij 26 hè?" Antwoordde hij. ja ik ben 26. "weet je nu we hier toch met 2 alleen zijn kunnen we elkaar beter leren kennen..niet?" Zij Obi. ja dat is waar! antwoordde ik.


Obi POV


Het is ondertussen 11:30u en we zijn nog steeds aan het praten, het verveeld niet eens en het is leuk. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel mijn leven ken. Ik keek wat rond toen er opeens een moment kwam dat we allebei niets meer zijden. Dus ik keek rond. Wanneer ik naar haar bureau keek zag ik een foto kader staan in een hartjes-vorm met daar een foto is van haar met een man van haar leeftijd. "Ik wist niet dat je een vriend hebt..leuk!" zij ik, maar in mezelf dacht ik dat ik toch wel beter zou zijn met haar op die foto.. "Euhm ja dat was hij maar hij is 2 jaar geleden gestorven door een auto accident. ow sorry Floor dat wist ik niet. "Het is niet erg je mag vragen wat je maar wil"zij ze. Okè Floor...Het is bijna middag, wil je misschien iets gaan eten met mij? Ik tracteer! "Ja lijkt me heel leuk!" Dus zijn we naar een pizzaria gegaan.

FlobiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu