PART 2 OF CEO ITU SUAMIKU
"BAGI TAHU ALASAN APA YANG KUKUH SEBAB APA KORANG LAMBAT MASUK KERJA!!!" PANGGGG.!!!!!! Tuan Mikael menghentak kan meja. Nia dan Alexandra terjerit kecil sebab terkejut .
"Nia sini kejap" panggil Tuan Mikael saya , nama dia Tengku Alexandra. Saya rasa tuan kenal dia sebab dia anak leader mafia , Tengku Alexaman" jelas Niaa kepada Tuan Mikael. "SRS LA DIA ANAK TENGKU ALEXAMAN?!!!" terkejut Tuan Mikael mendengar jelasan Nia tentang siapakah Alexandra."Ye tuan , kenapa Tuan Mikael sebut nama arwah papa saya? Tuan kenal dia ke?" kata alexandra yang sedang menahan air mata kerana teringat akan arwah papa nya yang meninggal 13 tahun lalu disebabkan komplikasi jantung. "Takde apa la , saya terkejut" kata Tuan Mikael. "HAA SEBELUM SAYA TERLUPA , SEBAB APA KORANG LAMBAT HUHH?!!! TAU KAN HARINI ADA MEETING PENTING. DISEBABKAN KORANG BERDUA LAMBAT , AWAK ALEXANDRA JADI ASSISTANT SAYA HARINI , NO EXCUSE!!!" kata Tuan Mikael tegas
"aik bukan saya ke Tua-" belum sempat Nia habis kan ayat dia , Tuan Mikael mencelah "nope , harini saya nak staff baru yang gantikan awak , bukan harini sahaja , setiap hari sampai dia jadi isteri saya" kata Tuan Mikael kepada Niaa. Niaa menutup mulut dia sebab terlalu luas sangat dia bukak mulut . terkejut dengan kata - kata Tuan Mikael. "jangan terkejut sangat saya bergurau je. Dia tak layak untuk saya" kata Tuan Mikael. *aku nak tengok sejauh mana bidadari ni dapat bertahan dengan aku* bebel Tuan Mikael dalam hati.
"Alexandra , ni tempat kau. Sorry la meja kau ni dalam pejabat Tuan Mikael , sebab dia memang suka tengok ass dia buat kerja" jelas Niaa kepada Alexandra.
"Aku takut la niaa...... hshshs dah lah dia tu garang nak mampos , nasib handsome 😜" kata Alexandra kepada Niaa. "amboi kau yee , dah lah aku nak sambung kerja jap , have fun pretty" kata Niaa kepada Alexandra. Alexandra melihat Niaa yang sedang menuju ke lift dan hilang dari pandangannye .(sewaktu di dalam pejabat)
*handsome jugak dia ea* kata Alexandra dalam hati , sambil tengok Tuan Mikael yang sedang menaip dia komputer nya. "ehem , aku tau la , aku ni handsome , jangan pandang sampai tak berkelip mata tu cik adik" dehem Tuan Mikael membuatkan Alexandra tersedar yang Tuan Mikael memandangnya. "m-mana ada saya pandang tuan. saya pandang lukisan belakang tuan tu , lawa" kata alexandra yang sedang gelabah membukak komputernya. Acah - acah cover la tu , kan dah kantoi pandang boss sendiri.
"Hahaha......" Tuan Mikael tergelak kecil melihat karenah Alexandra itu. *comel jugak dia gelabah* kata Tuan Mikael dalam hati
Tiba - tiba........
"HELLO SAYANG...."
END OF PART 2 CEO ITU SUAMIKU