PART 4 OF CEO ITU SUAMIKU
"haah dia mak saya" kata Tuan Mikael kepada Alexandra , "ohh mak Tuan Mikael , okeyy" Alexandra menjawab .
(skip selesai makan dan kembali ke pejabat)
"awak naik la dulu , saya nak call mak saya sekejap" Tuan Mikael menyuruh agar Alexandra naik dulu keatas. "okey tuan , thanks for the lunch" kata Alexandra sambil senyum manis kepada Tuan Mikael . *MASYALLAH MANIS NYE SENYUMAN DIA* kata hati Tuan Mikael . "okey , be care full sweety" kata Tuan Mikael kepada Alexandra yang sedang menuju ke pintu lobi pejabat *eh dia panggil aku sweety?!! COMEL LA TUAN MIKAEL NI UZJAJSHSHHS!!!* cieee , Alexandra senyum sorang - sorang kerana Tuan Mikael panggil dia sweety , "oii kau senyum apa huh?! tau la baru keluar makan dengan boss haih , blushing la tuu Hahahaha...." Nia datang sergah dari belakang membuat kan Alexandra terjerit kecil kerana terkejut "ehh kau ni , nasib tau aku takde heart attack , kalau tak mati kejung dah aku dekat sini hshshs . eh btw Tuan Mikael tadi comel la hshshs" puji Alexandra untuk Tuan Mikael . "ada orang tu bahagia la guyss hshshs , sendu pulak aku dengar haih.. dah lah aku nak sambung kerja" kata Niaa kepada Alexandra , "Hahahaha mestila . okey la aku pun nak sambung kerja sikit" kata Alexandra .
1 minggu kemudian....
"mana Tuan Mikael ni , tadi cakap nak jumpa haih..." Alexandra mengeluh kecil , semasa dia di pejabat , Tuan Mikael letak sticky note atas meja dia *lunch hour nnti saya nk jumpa awak dkt tempat makan biasa tu , i'll wait for you , honey.* "HONEY?!! HZJWHSHHES dia panggil aku honey niaaa , ehh mana niaa ni?" (skip part Alexandra cari Niaa)
1 jam kemudian.......
"s-sorry saya l-lambat sebab tadi saya kena kejar dengan 3 ekor anjing" kata Tuan Mikael sambil termengah - mengah kena kejar dek anjing . Alexandra hanya ketawa kecil , "awak gelak , tau tak penat kena kejar haih..." marah Tuan Mikael .
"ha ada apa tuan nak jumpa saya ni?" tanya Alexandra kepada Mikael. "ohh saya nak jumpa awak sebab..... saya nak cakap something" jelas Tuan Mikael , lalu Alexandra bertanya "tuan nak cakap pasal apa?" " saya nak cakap ....... yang saya sebenarnya , suka dekat awak . saya dah suka dekat awak masa first awak kerja dekat sini , saya tengok awak manis je orang nye , sopan , lemah lembut , senyuman awak" "kenapa dengan senyuman saya?!! ada yang pelik ke??" Alexandra tanya bertubi tubi membuatkan Tuan Mikael terpaksa mencium bibir munggil Alexandra , "t-tuan" "yes , honey? now puas dah? dah habis dh cakap?" "dah" jawab Alexandra tergumam dengan perbuatan Mikael sebentar tadi . "senyuman awak manis sayang , saya suka , i like all about you baby. every night i can't forget you , selalu mimpikan awak , saya nak tanya satu soalan boleh ?" tanya Tuan Mikael kepada Alexandra . "ye boleh , soalan apa tu?"
DENGAN GAYA MELUTUT KE BAWAH , TUAN MIKAEL MENGAMBIL SEKOTAK KECIL DIDALAM KOT DIA , LALU MEMBUKANYA DAN BERTANYA "will you marry me principessa? will you be my wife , baby?" ALEXANDRA TERKEJUT , DIA MENEKUP MULUTNYE SENDIRI KERANA TERKEJUT DENGAN PERBUATAN MIKAEL ITU , "t-tuan apa tuan cakap ni? t-tuan melamar saya?" "YES HONEY , I PROPOSE YOU TO BE MY WIFE AND MY PRINCESS , I'LL BE YOUR HUSBAND AND YOUR PRINCE TOO , BABY. YES OR NOT?" Tuan Mikael bertanya lagi kepada Alexandra , tiba - tiba mak Tuan Mikael dan ibu Alexandra datang bersama dan berkata serentak "YOU CAN ALEXANDRA!!!"
lalu Alexandra menghampiri Mikael dan berbisik di telinga Mikael "i will sayang , i like you too and i wanna be your wife plus be your princess" Alexandra mencium pipi Mikael sekilas lalu , Mikael memeluk Alexandra erat dan dia berkata "I LOVE YOU MY WIFE , I LOVE YOU SO MUCHH!!!!!!"END OF PART 4 CEO ITU SUAMIKU