Jakie są Twoje potrzeby? Zapal zgodną z nimi świecę. Jaki zapaliłeś/aś kolor?
Jeśli nie potrafisz się zdecydować zapal białą świecę z intencją.
Biały
Odnowa, oczyszczenie, pomoc w sferze psychicznej, pomoc w rozpoczynaniu nowych działań, rozpraszanie złych mocy, podnoszenie wibracji, wewnętrzny spokój, harmonia.
Zielony
Ukojenie, spokój, zamożność, płodność, odmłodzenie, ochrona relacji, ludzi i miejsc, powodzenie, dobrobyt sprawność fizyczna, zdrowie.
Żółty
Pobudzenie umysłu, wspomaganie procesu uczenia się i dążenia do sukcesów, ochrona w podróży i działaniu, pomoc w ważnych rozmowach, spotkaniach biznesowych, zawieraniu umów.
Fioletowy
Wzmacnia każdy czar, ochrona w sferze duchowej, pomoc w medytacji, rozwijanie psychiki i kreatywności.
Niebieski
Wewnętrzny spokój, mądrość, inspiracja, prawda, uzdrawianie, wyższe uczucia religijne, podróże astralne, prorocze sny, ochrona.
Czerwony
Siła życiowa, witalność, moc, determinacja, szczęście, namiętność, ochrona zdrowia, energia, siła fizyczna i psychiczna, odwaga, entuzjazm, ochrona przed wypadkami.
Pomarańczowy
Radość, optymizm, wola odniesienia sukcesu, ochrona ludzi i mienia, pobudzenie i stymulacja energii.
Brązowy
Ochrona, naturalna mądrość, silne związki z otoczeniem, zdobywanie środków, poprawa zdolności koncentracji i telepatii, pomaga odnaleźć zagubione rzeczy, stabilizacja i spokój, poczucie bezpieczeństwa.
Różowy
Romantyczna miłość, przyjaźń, pojednanie, szczęście, życiowa harmonia, pogoda ducha, spokój, opieka, ochrona.
Bordowy
Ochrona, mądrość, silne związki z otoczeniem, namiętność w miłości, stabilizacja, spokój i szczęście, wzmacnianie poczucia własnej wartości, bezpieczeństwo, utwierdzanie stanu posiadania, szacunku i władzy.
(źródło: czarymary.pl)
CZYTASZ
Kalendarz nie tylko adwentowy
PoetryMasz ochotę na urozmaicenie swojego życia, a może zwyczajnie chcesz się pobawić? Dobrze trafiłeś/aś. To wyzwanie możesz zacząć zawsze, nie tylko w adwencie, ponieważ kalendarz ten nie jest w klimacie świątecznym. Co ja będę dalej przedłużać? Zaprasz...