1.1

217 24 0
                                    

olanlardan sonra ikisi-de üstüne eşorfmanlaronı giymiş uyuyorlardı.

chifuyu biraz rahatsızlandı için baji chifuyu ya sıcak su torbası yapıp chifuyu un karnına koymuştu.

biraz rahatlıyan fuyu tüm gününü orada uyuyarak geçirdi.

baji de annesine biraz üşüttü bahanesi ile geçiştirmişti.

ama bajinin akşam hatırlayıp sinirini bozan birşey birşey aklına gelmişti.

pazartesi günü kazutorayı kurtarmak için girdiği işe başlicaktı.

herkesten gizli...

herşeyden öte chifuyu ile sevgili olmuştu.

çok mutluydu hiç bu kadar mutlu hissetmiyordu kendini

.
.
.
.
.
.
.

pazar sabahı chifuyu zar zor ayakta duruyordu. sabah kahvaltı uaptıklçtan sonra chifuyuyu evine bırakıp iyi olduğuna emin olduktan sonra kazutora ile buluşmaya gittim.

-BU HALİN NE SENİN?

-sus bağırma birşeyim yok benim.

kazuyoranın suratı dağılmış durumdaydı belliki dayak yemişti

-o herif yaptı dimi?

-hayır o değil boşver sen onu

-kim ya peki?

-boşver diyorum baji sağır mısın

kazutora agresifleşmiş bir biçimde söyledi bunu sesi kalın ve ciddiydi yarın okula gelip gelmiyeceğini sordum oda bu beladan kurtulmadan gelemeyeceğini söyledi ve gitti.

.
.
.
.
.
.

günlerden pazartesi idi.  saat sabah 5:30 koeumalığını yapacağım çocuğa mesaj atıp konum istedim.

yarım saat sonra bana konumu attı. anneme erken çıkacağını söyleyip çıktım evden.

ev çok uzak değildi o yüzden yavaş yavaş sakince yürüyerek gidiyordum.

22 dakika sonra çocuğun evinin önünde bekliyordum. saat tam 06.30 da evden bir çocuk çıktı.

sarı saçlı mavi gözlü açık beyaz tenli 1.55 boylarında kız gibi giyinmiş bir erkek yanıma geldi.

-iyi bekletmedin beni. hadi gidelim yolda konuşuruz.

kafamı olur anlamında salladım ve arkasından yürümeye başladım.

yok boyunca bana saçma sapan sorular sordu.

-adın ne? kaç yaşındasın? neden bu işe başladın? sevgilin varmı?
ve benzeri.

hepsine olmasada bazılarına dürüstçe cevap verdim.

yarım saat sonra okulun bahçesindeydik içimden kötü şeyler geçiyordu.

içeri girdik koridorda yürüyorduk.

9-c sınıfının önünden geçip 10-d sınıfına doğru yürüdü.

ama sıkıntı şu ki..

chifuyu 9-c sınıfının kapısının önündeydi ve bizi görmüştü.

çocuk o sırada yanımda benimle konuşmaya çalışıyordu ki chifuyuyu gördü ve ona ne bakıyorsun demişti...

ben hiçbirşey diyemeden çocukla gittim sınıfına bıraktım ve geri kendi sınıfıma 9-c ye girdim..

chifuyu üzgün duruyordu inui ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordu.

o sırada chifuyu beni gördü birşey demeden başını yere eğdi.

yanına gittim ve inui den izin alıp yalnız konuşmak istediğimi söyledim.

chifuyuya sadece arkadaşım olduğunu söyledim chifuyu bir nebze olsun rahatlamış gözüksede hala üzgündü.

çantamı sırama fırlattım,chifuyunun alnına küçük bir öpücük kondurdum ve kendi sırama geçtim.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


lanet olsun... okul bitti ama yüzüme bir tokat ile bitti...

korumalığını yaptığım çocuk Mike her teneffüs benimle kol kola gezince chifuyu bana okul çıkışı güzel bir tokat atıp zar zor yürüyerek gitmişti..

daha sevgili olalı 1 hafta yeni olmuş iken bu kadar çabuk kavga etmemiz biraz kötü olmuştu...

eğer böyle olacağını bilsem ya bu işi uğmaz ya da chifuyuya 2 ay daha geç çıkm teklifi ederdim...

.
.
.
.
.
.









Mike ile birlikte Mike İn evine gittim ve onu evine bıraktım.

sonrasında kendi evime gidip chifuyuyu aradım ama açmadı...












Ne zamandır yoktum (ne alaka sadece 4 ay) öhm. her neyse bugün 5 bölüm atmayı ve bu fic i olabildiğince hızlı bitirmeye kararlıyım çünkü efso başka ficler hazırladım bir an önce onlara gelmek istiyorum hepsi taslaklarda duruyor

bugün bu bölüm haricinde en az 2 en fazla 4 bölüm atabilirim ehehe :D

Başlangıç yada bitiş? [Bajifuyu] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin