Chapter 1

40 4 4
                                    

 Felix az íróasztala fölé görnyedve próbált az elé rakott matek példára koncentrálni, de nem ment. Nem mintha nem értette volna, de ez a nap túl izgatottá tette ahhoz, hogy ilyen és ehhez hasonló kaliberű feladatokat oldjon meg.

A fülében átlag hangerőn ment valami zene, de most arra se tudott figyelni. Ami elvonta Felix figyelmét az nem más volt, mint a ma esti halloween-i party, amire történetesen ő is meg lett hívva.
 Abban reménykedett, hogy felszed valami helyes pasit és majd történik köztük valami. Ekkor még mit sem sejtve, hogy mit tartogat még az este.
Hirtelen csengőhangját hallotta meg a fülesében, ezért megnézte a telefonját. Ránézett telefonjának kijelzőjére és legjobb barátja nevét vélte felfedezni.

-Szia Jisung - miért hívtál?
- Szia Lixie~ - köszönt az idősebb. Itt vagyok a házad előtt, de gondolom mivel nagy valószínűséggel be volt dugva a füled nem hallottad a csengőt.
- Oh bocsi~ mindjárt nyitom az ajtót.
 Felix rekord sebeséggel pattant fel a székről és rohant le a lépcsőn. Az előszobába érve kivette a kabátjából a kulcsát és ajtót nyitott Jisungnak.
A mókus arcú fiú rögtön a nyakába ugrott. Olyan heves volt, hogy Felix majdnem elesett a hirtelen ránehezedő súly miatt.

Miután Jisung ki örömködte magát, levette utcai cipőjét és dzsekijét.
- Ha valami kaja kell a hűtőben megtalálod. Én mentem tusolni.

[...]

 Felix magára vett egy köntöst és egy papucsot és kilépett a fürdőből. Maga után egy minimális gőzfelhőt hagyva. Mikor a lépcsőn jött lefelé finom illat csapta meg az orrát. A konyhába érve Jisungot pillantotta meg, amint a már kész ételt a tányérokra pakolja.
- Mi jót csinálsz? - kérdezte az ausztrál.
- Tálalom a bibimbapot, amit én csináltam - húzta ki magát büszkén.
- Ez komoly?
- Igen - húzta fel az orrát sértődötten. - Zöldségeket felvágni és tükörtojást készíteni még én is tudok.
- Jól van na. Habár csak azóta tudsz főzni mióta együtt vagy Minhoval.
 Jisung amint meghallotta párja nevét rögtön elpirult, mint valami szégyenlős tini lány.
Ő és Minho két éve alkotnak egy párt. Jisung Minhotól tanult főzni, ugyanis előtte még egy zacskós levest sem tudott elkészíteni. Tulajdonképpen rajta kívül majdnem mindenkinek van valakije. Felix gondolatai elterelődtek az eredeti témától és csak akkor kapott észbe, amikor legjobb barátja megszólalt:
- Nem ülsz le?
- De, persze csak egy kicsit elkalandoztam.

 Miután végeztek az evéssel felmentek Felix szobájába, hogy elkezdjenek készülődni. Nem mondták, hogy be kell öltözni, éppen ezért nem vitték túlzásba, sőt. Felix fekete farmert vett fel ugyanolyan színű oversize pólóval. A nadrágján néhány lánc csörgött. Pólóját néhány neon színű minta díszítette. Ehhez a szetthez pedig kiválasztott egy converset.
- Adjak neked ruhát? Úgyis van pár, amiket kölcsönbe kaptam tőled. - kérdezte az ausztrál.
- Oh köszi. Viszont lenne egy kérdésem. Nálad van akkor az a piros szivecskés felsőm?
- Jaa~ igen. Miért? Kerested?
- Igen, te nyomi. Már vagy féléve - forgatta meg szemeit.
Jisung is kiválasztott egy szettet, amihez ugyancsak Felixéhez hasonló fekete farmer tartozott. Ezen felül pedig egy kék fehér kockás ing és converse.

 A mókus fiú kisminkelte barátját és magát is. Semmi extra de mégis valahogy vonzó. Egy kis alapozó, de pont annyi, hogy Felix szeplői még látszódjanak. A szemhéjak ki lettek emelve kicsit barnás árnyalattal.
Miután készen voltak felkapták telefonjaikat és már futottak is le a lépcsőn. Habár október volt nem érződött annyira a hideg, ezért felsőjükre csak egy dzsekit vettek fel.

[...]

 Már sötét volt a környéken, amikor elindultak. Csak pár utcát sétáltak és elérték Chan házát. Kintről is hallatszódott a dübörgő tuc tuc zene. A kertben halloween-i díszítés kapott helyet. Szellemek lógtak a fákról, kifaragott tökökbe kis mécsesek voltak rakva. Meghozva a hangulatot.
Beléptek a kertkapun, ami nem meglepően nyitva volt. Majd bejárati ajtót is kinyitották. Az első, ami Felixnek feltűnt a pia, izzadság és dohány keverékű levegőből, az az volt, hogy a ház belülről még nagyobbnak nézett ki.
 Beljebb menve szemük segítségével keresték a házigazdát.

Not just a halloween partyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang