Shika na scéně

38 2 0
                                    

Shika 10 let.

Honila jsem se bratrem Kimem kolem bazénu ve svátečním oblečením, byli jsme právě u matčina hrobu dát květiny a dvojče potřebovalo trochu rozesmát. Zbylí dva bratři se rozešli do svých pokojů. Když v tu chvíli mě napadl úžasný nápad, zastavila jsem se. „Mám tě." řekl a chtěl mi dát babu, já uskočila a on se ocitl u kraje bazénu.Strčila jsem ho do něj. Ozvalo se hlasitý šplouch! Já jsem se začala smát, ale můj smích netrval dlouho, když se vynořil chytla jeho ruka moji nohu a stáhla mě za ním. „Šplouch!" se zase ozvalo. Skončila jsem pod vodou. Vyplavala jsem na hladinu, naštěstí jsem měla lehké šaty a netáhly mě ke dnu. Začala jsem na něj cákat vodu.
„Ty potvoro!" zakřičel na mě a vrhl se na mě.Potopil mi hlavu pod vodu. A držel mě tam. Hupsík, pomyslela jsem si. To jsem asi přehnala. Teď až to zjistí otec jsme oba mrtvý. A to doslova. Tedy aspoň naše pozadí.
„Kime!" ozvalo se zařvaní. „Půst ji." nařídil otec hlasem, při kterém mi tuhla krev v žilách, sice byl tlumený, ale stejně.
A jéje, jsme v háji, pomyslela jsem si, když jsem se vynořila a uviděla otcův obličej.
Vytáhl Kima za ruku a pleskl ho přes zadek. Já se mu vysmála a uplavala, jinak by se to samé stalo i mě. „Shiko, ke mě." řekl varovně. Já na něj vyplázla jazyk a dál si plavala. „Shiko."
A já nic. Nakonec to dopadlo tak, že za mnou skočil jeho bodyguard. Já se mu snažila uplavat, ale marně. Chytl mě a dovedl k otci. Stalo se mi to samé, co Kimovi. „A teď mi vysvětlíte, co jste dělali v bazéně v tomhle oblečení," řekl klidně otec.
„Hráli jsme na babu a Shika mě tam shodila, tak jsem ji to oplatil." vysvětlil upřímě bratr.
„Shiko!" dal mi pohlavek.
„A teď běžte oba do pokoje, kde se oblečete do suchého a Shiko za tebou přijdu tě potrestat."
„Ale však jsem už trest dostala," namítla jsem
„To bylo málo." řekl a poslal nás oba pryč.
Šla jsem do svého pokoje. Po hodně přišel otec, vážně si nebudu moct týden sednout. Kretén jeden. Naštvaně jsem se na posteli schoulila do klubíčka. A dala si sluchátka. Pustila jsem si písničky a usla jsem.

Shika 15 let

Otec si mě nechal zavolat do pracovny. Co zas chce, vždyť jsem tentokrat nic neprovedla. Teda pokud se nepočítá to zdrhání bodyguardce.
Zaklepala jsem a ozvalo se dále, tak jsem vešla.
„Co chceš?" uhodila jsem na něj.
„Shiko, už mám tvých vylomenin plný zuby, navíc by mi mohli poškodit byznys, tak tě posílám na pět let do Ameriky na studium."
„Cože!? Ale já nechcu."vykřikla jsem.
„ Žádné ale." zvedl varovně prst.
„To není fér!" opanovala jsem.
„Je vzhledem k tvému k chování vůči rodině. Teď se běž sbalit, zítra odjíždíš."
„Ano otče," řekla jsem poraženě.
Šla jsem tedy do svého pokoje a zabalila to nejdůležitější.

Kimovo dvojče Kde žijí příběhy. Začni objevovat