- Tepki (Yakimochi Wa Kitsuneiro)

8 1 0
                                    

Evvveetttttttttt aşık olduğum serilerden biri.Ki zaten beni tanıyan önceki bölümleride okuyan hayvanlara düşkünlüğümü furry bllerini çok sevdiğimi bilir.Türkçe bir şekilde Tonizutoon.com'dan okuyabilirsiniz.Kendisinin yan karakterler için de ayrı bi kitabı var onunda tepkisini ekleyeceğim.Ama favorim ilki tabiki.

Bilinmiyor diye tanıtayım, oneshot gibi 5-6 bölümden oluşuyor ama yan manga serisindede görebiliyoruz onları yan manga seriside minik olarak 5-6 bölümden oluşuyor ama mırın kırın etmeyin gidin okuyun.

Konusu: Konno Akiha adlı 18 yaşında bir genç.Kendisinin vücudu bir kitsune tarafından ele geçiriliyor.Bu ele geçirilme atalarından kalma bir lanet sayesinde oluşmuş ve her aile bireyinde bulunan birşey olmuştur.Buda Akihaya geçiyor zaten.Okula gitmek için (Üniversite)akrabalarının evinde kalmaya, tokyoya geliyor ve ilk gününde kalabalıkta kendini saklamaya çalışırken metroda taciz ediliyor.Genç bir çocuk da onu kurtarıyor.Akiha istemsizce gence kitsune ruh yüzünden sarılıyor ve sonradan o gencin evinde kalmaya geldiğini öğreniyor.Kitsune ruh ayrı bir kişilik vücudunun kontrolünü ele alan yaramaz bir tilki.Kulak ve kuyruğu yokken Akiha kendi kişiliğine dönüyor.O çocuk da Üniversiteli.Çocuğun adı da Yukuri- soyadını tekrar okumama rağmen bulamadım :') Yan manga olarak da Akihanın arkadaşı aynı soruna sahip bir Kurt arkadaşı ve Yukurinin arkadaşı arasında geçiyordu sanırım ama o da aşık olduğum buna çooook benzer aynı yerde geçen hatta arada Yukuri ve Akihanın gözüktüğü artı bir Oneshot mangası.

Tepkimize gelirsek;

Onların sinirlerini bozmak için her gördüğümüzde çelme taksak?

Akiha: *Diğer Kitsune Ruh gelir ve Akihayı ele geçirerek sizinle uğraşmaya başlar intikamını alır.*

Yukuri: Oİ- NİYE YAPTIN ŞİMDİ BUNU-

Kaneki(yan mangadaki seme): Cidden mi Y/N? =>= 

Hayato (Kurt olan yan mangadaki uke): Senle bir güzel ödeşeceğiz Y/N >:3

Bl/Yaoi Karakterleri Sorularınıza Cevap Veriyor ve Tepki Veriyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin