Ο Νταν χαλάρωσε εκνευρισμένος τη γραβάτα του. Δεν είναι ότι ήθελε να φορέσει αυτό το αναθεματισμένο κοστούμι, ούτε ήθελε να πάει σε αυτό το στημένο ραντεβού που οργάνωσε η μητέρα του. Είχε αρκετό στρες τον τελευταίο χρόνο με τη νέα του θέση, τη βαριά υπόθεση συν τις άλλες και με το να ελέγχει την ομάδα του.
Είχε καταφέρει επιτέλους μετά από τόσα χρόνια να είναι ο αρχηγός της ομάδας του, αλλά δεν τολμούσε να γκρινιάξει μπροστά στη μητέρα του. Η ίδια δεν τον ήθελε με τίποτα να έχει κάποια σχέση με την αστυνομία. Όχι ότι είχε κάποιο πρόβλημα με την αστυνομία, αλλά ο πατέρας του ήταν αστυνομικός και έχασε πριν πολλά χρόνια τη ζωή του εν ώρα εργασίας. Ακόμη να ξεχάσει την αντίδραση που είχε μόλις τον άκουσε πως μπήκε στην αστυνομική ακαδημία. Δεν είναι ότι ήταν ένας αχάριστος και ανεύθυνος γιος, αλλά πραγματικά αγαπούσε αυτό που έκανε. Θαύμαζε τον πατέρα του βλέποντας τον με τη στολή και ας ήταν η αιτία που τον είχε χάσει. Τίποτα δεν μπόρεσε να του τραβήξει το ενδιαφέρον, έτσι για αυτόν αυτό το επάγγελμα ήταν απλά μονόδρομος.
Στη διάρκεια της θητείας του, η μητέρα του ήταν τόσο θυμωμένη που δεν του μιλούσε. Όταν είχε αποφοιτήσει, την είδε από μακριά να τον καμαρώνει. Τον πονούσε να τη βλέπει να κλαίει, αλλά παράλληλα έβλεπε τον θαυμασμό στα μάτια της.
Έτσι στα τριάντα πέντε του χρόνια, είχε βάλει σκοπό να τον νοικοκυρέψει. Το θέμα είναι πως όσα ραντεβού και να είχε βγει, κανένα δεν είχε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Στην αρχή όλες τρελαινόντουσαν βλέποντας έναν εμφανίσιμο Ασιάτη, ψηλό και γεροδεμένο. Έπειτα το γεγονός ότι έκανε ένα τόσο επικίνδυνο επάγγελμα τις έκανε να τρέχει το μυαλό τους σε τελείως εκτός πραγματικότητας σενάρια. Εκεί που άρχιζαν να ξενερώνουν κάποιες από τις κοπέλες ήταν τα ωράρια που άκουγαν και όσες τολμούσαν να συνεχίσουν τα ραντεβού, το τελείωναν πολύ γρήγορα, διότι δεν ήταν όπως το είχαν φανταστεί. Δεν τους ήταν πολύ όμορφο το ότι δεν μπορούσαν να βγαίνουν μαζί σε κοινωνικές εκδηλώσεις, που έπρεπε να ακυρωθούν ραντεβού ή ότι έπρεπε να φύγει στη μέση ενός δείπνου.
Ο ίδιος το είχε πάρει απόφαση πως δε θα έβρισκε καμιά που να μπορεί να συμβαδίσει μαζί του, όμως η μητέρα του επέμενε πως ήθελε να τον δει ευτυχισμένο. Ήταν μόνη της και ήθελε πολύ να έχει κάποιο εγγόνι να ασχοληθεί και να το κακομαθαίνει. Έτσι είχε βρεθεί για άλλη μια φορά σε αυτή την άβολη θέση να βρεθεί σε ένα ραντεβού που η μητέρα του είχε υποσχεθεί πως θα ήταν επιτυχημένο. Τι ήθελε και της είχε πει πως είχε ρεπό; Θα μπορούσε να αδράξει την ευκαιρία να κάτσει να τεμπελιάσει ή να γυμναστεί όπως ήθελε.
YOU ARE READING
Το Νυστέρι του Θανάτου
Mystery / ThrillerΟ Ντετέκτιβ Νταν Μακένζι γνωρίζει με τον πιο άτυχο τρόπο την νεαρή νοσοκόμα Χέδερ. Όμως η υπόθεση με την παράνομη μεταμόσχευση οργάνων που είχε στα χέρια του ένα χρόνο τώρα, εμφάνιζε το όνομα της στην λίστα των υπόπτων. Άραγε ήταν όντως εμπλεκόμενη...