( 15 vote សម្រាប់ភាគបន្ត♥️🫂)
ស្នាមស្នេហ៍
Part 21
1ឆ្នាំក្រោយមក~~~
ពេលវេលាពិតជាដលរលឿនណាស់មួយពព្រិចភ្នែកសោះមួយឆ្នាំបាត់ទៅហើយវាលឿនខ្លាំងណាស់មួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំកើតអាយុមួយឆ្នាំទៀតបាត់ហើយត្រូវទេ? ចំណែកឯងនាងតូចយើងឯងណេសវិញកំពុងតែមមាញឹកនិងការងារបស់នាងខ្លាំងណាស់ដោយសារតែបានបន្តបើកភោជនីយដ្ឋានសារជាថ្មីដដែលនៅពេលដែលលែងលះជាមួយជីមីនហើយ! រស់នៅជាមួយឪពុកតែពីនាក់ដូចជារាល់ដងគ្មានអ្វីដែលផ្លាសប្តូរសោះតែម្តងហើយ!
" អ្នកស្រីមិនទាន់ទៅផ្ទះទេឬនេះយប់ហើយណា!" សំឡេងរបស់បុរសដែលមានវិញស្របាលចាខ្ទង់30ជាងបានបន្លឺដែលត្រូវជាចុងភៅនៅទីនេះជាមួយនិងឆេយ៉ុងដូចគ្នា គេមិនទាន់បានទៅឡើយដោយសារតែរវល់ទុកដាក់កាងារបន្តិច!
" អរ! បងវ៉ុនមិនទាន់ទៅផ្ទះទេឬ? ខ្ញុំបន្តិចទៅហើយបង្ហើយការងារសិន!" នាងតូចមិនបានមើមមុខគេឡើយរវល់តែនិងកុំព្យួរទ័ររបស់នាងនិងហើយ
" អ្នកស្រី!" សេវ៉ុនក៏ហៅនាងតូចម្តងទើបនាងសម្រេចចិត្តងាកមើលមុខគេ
" ប៉ារបស់នាងមកទទួលអ្នកបងហើយ!" មែនហើយ!ប៉ានាងតែងតែមកទទួលនាងជានិច្ចមិនបើគាត់មិនមកក៏ឲកូនចៅមកទទួលដាច់ខាតមិនឲជិះឡានឈ្នួលឡើយព្រោះវាមិនសុវត្ថិភាពឡើយ
" កូនឆេ! ធ្វើការដល់ណាទៀតយប់ហើយណា!" លោកគីមកអង្អែលក្បាលកូនស្រីនិងនិយាឡើងដោយថ្នមៗ តាំងពីលែងលះជាមួយជីមីនមកគាត់នេះហើយដែលលើកទឹកចិត្តផ្តល់ស្នាមញញឹមឲនាងជានិច្ចដែលវាជាកម្លាំងចិត្តសម្រាប់
បើមានគេសួរខ្ញុំថាតើខ្ញុំកាត់ចិត្តពីជីមីនបានហើយឬនៅខ្ញុំនិងឆ្លើយថានៅទេ! ព្រោះខ្ញុំមិនអាវកាត់ចិត្តពីបុរសម្នាក់នេះបានឡើយទោះជាពេលនេះពួកយើងលែងលះគ្នាក្តីក៏ខ្ញុំនៅតែស្រឡាញ់គេដដែលមិនប្រែទោះជាខ្ញុំប្រាប់ឪពុកថាខ្ញុំលេងស្រឡាញ់គេក្តីតែចិត្តរបស់ខ្ញុំគឺនៅដដែល!
"កូនសុំបង្ហើយបន្តិចសិនណា!" គាត់ងក់ក្បាលទៅអង្គុយកៅអីហើយសេវ៉ុនក៏យកទៅមកឲលោកគីមពិសារដើម្បីរងចាំនាងតូច
10នាទីក្រោយមក//
" ខ្ញុំរួចហើយប៉ាតោះ!" នាងតូចនិយាយហើយប្រញាប់រៀបចាំកាងាររហ៏សបានទៅផ្ទះធ្វើអាហារឆ្ងាញ់ៗញុាំជាមួយប៉ារបស់នាង
" លោកប៉ាចង់ពិសារអីដែលកូនឲធ្វើណា!"
" ប៉ាញុំាអីក៏បានឲតែស្នាដៃកូន!" លោកគីមនិយាយហើយឡើងឡានទៅជាមួយកូនស្រីបាត់ទៅដើម្បីត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញ រឿងនេះកើតឡើងដដែលពេញមួយអាទិត្យទៅមួយខែពីមួយខែទៅមួយឆ្នាំក៏នាងនៅតែមិនព្រមបើកចិត្តទទួលណាដែល ហេតុអីក៏នាងមិនព្រម? ននាងលែងលះគ្នាជាមួយជីមីន1ឆ្នាហើយណាមិចព្រមបើកចិត្តម្តងទៀត?
ហេតុអ្វីគេមិនតាមសុំអង្វរ ខ្ញុំឲលើកលែងទោសគេឬមួយគេសប្បាយជាមួយនិងគ្រួសាររបស់គេ! ឆ្កួតមែនហើយគេមានប្រពន្ធហើយពេលមិនដឹងថាមានកូនហើយឬនៅទេ ឆ្កួតតែយើងខ្លួនឯងទេនៅត្រូវចាំគេទាំងគ្មានសង្ឃឹមសោះសូម្បីតែបន្តតែម្តង តែខំបន្តទៀត! ពិតជាហត់ណាស់!
- ពេលយប់~~
ខ្យល់បក់ត្រជាក់រហើយៗជុំវិញបន្ទប់ធ្វើឲនាងមានអារម្មណ៍ថាត្រជាក់បន្តិចទើបទៅបិទបង្អួតតែវ៉ាក់អឺនិងព្រះច័ន្ទដែលកំពុងតែពេញវង្សយ៉ាងស្រស់ស្អាត!
" ព្រះច័ន្ទពិតជាស្រស់ស្អាតណាស់...ដូចបងអញ្ចឹង!" ទោះជាបែកគ្នាជាយូរក្តីគឺនាងតែនឹករលឹកគេមិនឈប់សោះថ្ងៃណាក៏ដោយថ្ងៃណាពេលខ្លះក៏យំនឹកគេដូចគ្នាតែមិនហ៊ានសូម្បីតែរកគេ
" អូនមិនដែលប្រកាន់ខឹងនិងបងឡើយ! អូននឹកបងណាស់!" នាងតូចសម្លឹងមើលទាំងទឹកភ្នែកហូរមកមិនឈប់! ទោះជាគេធ្វើខុសលើនាងមួយរកដងទៀតក៏នាងព្រមលើកលែងទោសឲដដែលព្រោះតែអ្វី? ព្រោះតែនាងស្រឡាញ់គេ!
" ហឹក...ហឹក...ខ្ញុំស្អប់បងណាស់.! ហេតុអីបងមិនមករកខ្ញុំ..អាឆ្កួត!" នាងតូចនិយាយឡើងទឹកភ្នែកដូចគេចាក់ទឹកយកគ្នាតែម្តងសូម្បីតែស្រមោលគេក៏នាងមិនដែលបានឃើញដូចគ្នាមិនដឹងថាទៅណាបាត់ហើយទេ!
វាចម្លែកទេ? ដែលសុខៗគេបាត់ឈឹងគ្មានលិចលឺពត៌មានពីគេសោះតែម្តង!
-ថ្ងៃថ្មី!
ទ្រឺងៗ
សំឡេងកណ្ដឹងទ្វារនាបន្លឺឡើងមកធ្វើឲអ្នកនៅក្នុងផ្ទះសម្លឹងមើលមុខគ្នា
" ចាំប៉ាអ្នកទៅបើក!" លោកគីមនិយាយឡើងពេលកូនស្រីកំពុងតែធ្វើអាហារពេលព្រឹកបម្រុងនិងបើកទ្វាទើបនាងយល់ព្រមនិងឪពុកនិងផ្តោតអារម្មណ៍ធ្វើអាហារបន្ត
" កូនឆេ..មានគេផ្ញើរអីមកឲកូន" លោកគីមនិយាយឡើងមកនិងដើរចូលទៅក្នុងផ្ទះធ្វើឲនាងចងចញ្ជើមរបស់អ្វីតាមនាងចាំនាងមិនបានទិញអ្វីឡើយ?
" ជាអ្វី..?" នាងតូចក៏ចោរសួរទៅប៉ាដែលកំពុងមើលរបស់ដែលគេផ្ញើរមកឲនាងដោយមិនដឹងថានរណាអ្នកផ្ញើរមកឡើយ នាងតូចហាក់ឆ្ងល់ពេលដែវាជាកូនសុឹម!
" សុឹម!" នាងចងចញ្ជើមភ្លាមៗ
" កូនចាក់វាមើលទៅណា..ត្រៀមចិត្តទទួលយកវាកូនសម្លាញ់វាដល់ពេលដែលកូនត្រូវដឹងហើយណា..ប៉ាស្រឡាញ់កូន..!" លោកគីមនិយាយហើយក៏ចាកចេញទៅបាត់ទុកឲនាងនៅឆ្ងល់ ប៉ានាងប្លែកម្លេះ?
នាងតូចឃើញដូច្នេះក៏ប្រញាប់យកវាមកមើលយ៉ាងលឿន ដោយទាញកុំព្យួរទ័រមកចាក់មើលវិដេអូនេះ!
" ជីមីន!"
ជួបគ្នាភាគបញ្ចប់😭✔️
To be continued....
BY soriya