fr

7 2 0
                                    


To była pewna słoneczna, letnia niedziela w Splatsville, centrum rozrywki i rekreacji dla inklingów i octarian. Mageu, były gubernator Kalifornii i zawodowy kulturysta, wybrał się na spacer po mieście, kiedy przypadkiem natknął się na grupkę młodych inklingów, wśród których była Shiver, znana z prowadzenia popularnego programu informacyjnego "Anarchy Splatcast" i udziału w wielu Splatfestach.

Mageu był zafascynowany Shiver od pierwszego wejrzenia. Jej niebieska, lśniąca skóra i elegancki styl były nie do odparcia dla byłego gubernatora. Zanim zdążył się nawet przedstawić, Shiver została zaproszona przez Frye'a i Big Mana, jej koleżanki z zespołu Deep Cut, na trening paintballa. Mageu nie mógł się oprzeć pokusie i zaprosił się na trening razem z nimi.

Podczas gry, Mageu pokazał swoje zdolności i zaprezentował się jako doskonały strzelec. Shiver była pod wrażeniem jego umiejętności i zaczęła z nim rozmawiać. Okazało się, że mają wiele wspólnych zainteresowań i zaczęli spędzać coraz więcej czasu razem.

Mageu i Shiver szybko zostali parą i zakochali się w sobie bez pamięci. Ich miłość była głęboka i szczera, a każde z nich było dla drugiego najważniejsze. Mageu zawsze starał się być dla Shiver najlepszym partnerem, a Shiver zawsze wspierała Mageu w jego działaniach i marzeniach.

Mimo że mieli różne doświadczenia i pochodzenie, Mageu i Shiver stworzyli niezwykły związek, który przetrwał próby czasu i pozostał silnym i trwałym aż do dziś. Ich historia miłości jest dowodem na to, że prawdziwa miłość zawsze zwycięża. Wtedy pojawił się najlepszy przyjaciel Mageu, byłego gubernatora, Mateusz 'Janie' Nosal i się spytał: "A co ja tu robię? Ja tylko sprzedaje hot-dogi!".

prawdziwa sztukaWhere stories live. Discover now