Öncelikle hikayeyi okumaya başlayan herkese çok teşekkür ederim.
İlk üç bölüm biraz sıkıcı ilerliyor.
Belki daha sonralarda bir değişiklik yapabilirim. Yazılarda yanlışlık olduysa kusura bakmayın. Elimden geldiğince bakıp düzeltmeye çalışıyorum ama bazen gözümden kaçıyor. Yorumunuz benim için önemli.
Bir bölümü beğendiğiniz oylamayı ve yorum yapmayı çok görmeyin lütfen.
Yazılarımı daha da geliştiriceğim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
İyi okumalar..Seoul'de sıcak ve nemli bir gündü. Big Hit Entertaiment yeni bir müzik grubu oluşturmak istediğini duyurdu. 8 kişiden oluşmasını istediği grup için belirli kriterlerini sıralayıp başvurular almaya başladı.
Huncheol küçük yaşlardan beri şarkıcı olmayı çok istiyordu. İlk okul zamanlarında sürekli şarkılar söylüyor bir gün şarkıcı olmanın hayalini kuruyordu. Huncheol'un bu hayalini Tea-hyung çok iyi biliyordu.
Huncheol bir gün okuldan çıkıp eve doğru gideceği sırada yere düşmüş bir broşür gördü.
Broşürde Big Hit Entertaiment'ın yeni oluşturacağı grup için seçmelerin başladığı yazıyordu. Huncheol elinde ki broşür ile koşarak Tea-hyung'un yanına gitti.
Huncheol : Teahyung şuna bak. dedi elindeki broşürü uzatarak ve devam etti;
- 8 kişi arıyolarmış Tea-hyung. Sende benimle gel. Beni tek bırakma.
Tea-Hyung : Yok. Hiç benlik değil ama sen gitmelisin. Hayalin bu.
Huncheol : Sen gelmezsen ben de gitmem. Senin de yanımda olmanı istiyorum. Bunca yıldır nasıl berabersek bundan sonra da beraber yapalım her şeyi.
Tea-hyung : Sadece seçmelere gelirim. Ama seçilmezsem ve sen seçilirsen benim yüzümden bırakmicaksın. Devam ediceğine söz ver.
Huncheol : SÖZ...
.
Seoul'de ünlü olmak isteyen binlerce genç başvuruda bulundu. Zorlu mülakatların olduğu eleme turundan sonra 8 isim belirlenmişti. Grupta bulunacak 8 isim şu şekildeydi;
Kim Nam-joon,
Kim Seok-jin,
Min Yoon-gi,
Jung Ho-seok,
Park Ji-min,
Kim Tae-hyung,
Jeon Jeong-guk,
Jung Hun-cheol..