Bölüm 10 : TEAKOOK

49 7 0
                                    

Jimin kapıdan içeri girer. Arkasından hemen Jungkook içeri girer kollarında ki kızla beraber. Jungkook eve girer girmez kızı Tea'nin odasına götürür. Tea yaralı bi şekilde yatakta yatıyordur. Jungkook kızı Tea'nin yanına yatırır.

Jungkook : Tea. Uyan hadi. 

Tea yarım yamalak açtığı gözlerle Jungkook'a bakar.

Jungkook : Tea. Senin için getirdim. Yanında ki kızın kanını içmelisin. 

Tea yanında uzanmış kanlar içindeki kıza bakar. Kızın boynundan süzülen kanlar Tea'nin açlık duygusunu körüklemişti. Kızın kanının kokusu yayılırken evdeki diğerleri de Tea'nin odasına girerler. 

Teahyung yanında uzanmış kızın boynundan kanını içerken Jimin de yatağın diğer yanına geçip kızın bileğini ısırıp kanını içmeye başlar. Evdeki diğerleri ise dayanamayıp kızın diğer kolu ve bacağından ısırarak kan içmeye başlarlar. 

Herkes öyle bir açlıkla kızın kanını emerler ki bir dakikaya kızın vücudunda ki bütün kanı bitirmiş olurlar. Kızın kanını bitirdikten sonra herkes çekilir ve kendilerine gelirler.

RM : Biz naptık şimdi ?

Suga : Açlığımızı giderdik.

J-Hope : Bir insanı öldürdük!

Suga : J-hope biraz sakinleş. 

Jungkook : Bundan sonra kanı bulmanın başka yollarını aramalıyız. Çünkü tekrar acıkıcaz. Her seferinde birisini öldüremeyiz.

RM : Kanı nerden bulucaz ki. Yani kan nerden bulunur ki?

Jungkook : Jiminin hastanede çalışan bir arkadaşı var. Onunla anlaşmalıyız. Şimdi dışarı çıkın Tea'nin dinlenmesi gerekiyor.

Jimin Tea'nin yanında uzanan ölmüş kızı alıp herkesle birlikte dışarı çıkar. Jungkook ise Tea'nin yanına uzanır.

Jimin kapıdan dışarı çıkarken Jungkook ile Tea'ye bakar. Jungkook Tea'ye sarılmış haldeydi. Jimin yüzündeki mutsuz ifadeyle odadan çıkar ve kapıyı kapatır. 

Tea : Teşekkürler Jungkook.

Jungkook : Senin için herşeyi yaparım. 

Tea : Biliyorum.. 

Jungkook : Bundan sonra dikkatli olmalıyız. Zaten herkesin gözü üzerimizde.

Tea : Şimdi gerçekten de vampir mi olduk ? Filmlerdeki gibi..

Jungkook : Sanırım öyle oldu. 

Tea : Ama anlamıyorum. Neden birden bire böyle değiştik. Ne oldu da vampir olduk ?

Jungkook : Bilmiyorum.. Ama kimsenin bizi öğrenmemesi lazım yoksa herşey mahvolur.

Tea : Bundan sonra nasıl beslenicez. Artık aklımdan geçen tek şey kan içmek. 

Jungkook : Şimdilik bağışlanan kanlardan alıcaz. 

Tea : Peki sonra ?

Jungkook : Sonrasına bakarız. Ama senin ne zaman canın kan çekerse bana söyle. Senin için bulurum. 

Tea : Nasıl bulucaksın?

Jungkook : Bugün ki gibi. Senin için birini bulup getiririm. Sen yeter ki iste.

Tea : Tehlikeli olmicak mı ?

Jungkook : Olucak ama seni tehlikeye atamam. Ben zaten alıştım. Benim için daha kolay olur birisini bulmak.

Tea : Benim için bu tehlikeyi göze mi alıcaksın.

Jungkook : Söyledim ya. Senin için her şeyi yaparım..



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Dark Side of BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin