1

56 4 0
                                    

Geçmiş

Kesik kesik nefes alarak sık ağaçların arasında koşmaya devam ederken arkasına bir saniye olsun bakmamıştı. Bakmamalıydı da zaten. Gözlerinin önüne gelen görüntüler görüşünün bulanıklaşmasını sağlarken ayaklarının hareketini kesmedi. İçinde büyüyen üzüntüye ek olarak yeşermeye başlayan büyük bir öfke ve yanında intikam duygusuyla yanaklarından akan yaşları elinin tersiyle sildi. Eğer bir gün dökülen kanların intikamını almak istiyorsa şimdi kaçması gerekiyordu.

Şimdi

Genç adam oturduğu tavernada gözlerini gezdirerek elindeki birayı yudumladı. Etrafta konuşulan konuşmaya kulak vererek yerine iyice yerleşirken yüzünü gizleyerek pelerinine daha sıkı sarıldı.

"Siz inanmıyor olabilirsiniz fakat kalenin içinde çalışan bir hizmetçiden duyduğuma göre akşam yemeğinden sonra kimsenin odasından çıkmasına izin verilmiyormuş. Her gece kalenin koridorlarında çığlıkların yankılandığı söyleniyor." Hararetle söylediği sözler adamın oturduğu masada sessizlik yaratırken hemen yanı başında duran adam kızgınlıkla koluna vurdu.

"İçtiğin bira sende iyice etkisini göstermeye başladı. Saçma sapan dedikodularla insanların kafalarını doldurmayı bırak artık." Servisi yapan kişinin sinirli homurdanmasıyla içecekler masaya bırakılırken tekrar söylenerek bıkkınlıkla yanlarından ayrıldı.

"Yalan söylemiyorum!" Kaşlarını çatarak giden kişinin arkasından bağırdı.

"Eminim öyledir Clark." Yanında oturan iri yarı adam birasından büyük bir yudum alarak alayla güldüğünde masada bulunanların hep bir ağızdan gülmesine neden oldu. Konuşmayı başlatan adam sessizleşerek oturduğu yerde küçüldüğünde konu çoktan kapanmıştı. Kapanmıştı kapanmasına fakat içten içe sözlerinin doğru olduğunu biliyordu. Bu sefer söylediği sözler yalan değildi bizzat kendisi işitmişti. Her ne oluyorsa iyi şeyler olmuyordu hala geceleri rüyalarında o acı dolu feryatları işitiyordu.

Genç adam duyduğu önemsiz konuşmalara kulak vermeyi keserek elindeki birayı büyük yudumlar alarak bitirdi. İçtiği biranın etkisiyle keyfi yerine gelirken yüzünde oluşan büyük gülümseye engel olmadı. Hissettiği heyecan duygusu had safhadaydı. Tarih tekerrür ediyordu, yaşadıklarının aynısını yaşayacak, hissettiklerinin aynısını hissedeceklerdi. Tek kurtuluşu kendisi olacak, kibirli kralın ve kıymetli krallığının ayaklarına kapanmasını sağlayacaktı. O gün geldiğinde en değer verdiklerinin canını alırken son ana kadar can çekişmesini keyifle izleyecekti. Yüzündeki tehlikeli gülümsemeyle bakışlarını yanında oturan kardeşine çevirdi.

"Dönüşüm bütün krallık için acı verici olacak Arthur. En çok da kıymetli prensimiz için."


Merhaba millet, uzun zamandır buralardan elimi çekmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhaba millet, uzun zamandır buralardan elimi çekmiştim. Şimdi heyecanlı bir kurguyla geri dönüyorum umarım beğenirsiniz ✌🏻

King | BxB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin