Deel 1

31 3 1
                                    

Zaterdag ochtend om 9:06 (Jasmine)

Ik wordt wakker door geluid van me voordeur, ik sta op kijk ff in de spiegel hoe ik er uit zie, haal snel een borstel door me haar en maak snel een vlecht. Ik loop de trap af en hoor me tv en zie Nikki cornflakes eten voor de tv. Goeie morguhh Nikki, zeg ik. Een hele goeie morgen prinses, zegt Nash die in de keuken staat. Ik negeer hem en ga naast Nikki op de bank zitten. Is het weer eens tijd?, Vraag ik aan Nikki. Jupp, zegt Nikki. Nikki heeft heel vaak ruzie thuis met haar ouder daarom heeft ze de sleutel van mij huis zodat ze altijd hier heen kan als ze ruzie heeft. Nash komt aan gelopen met pannenkoeken met Nutella en een banaan er in(Heel erg lekker slurp) hij geeft het bord aan mij en geeft een knipoog, ik knipoog terug en steek me tong uit. Ik eet me eten rustig op en kijk naar de klok, ik zie dat het 10:00 is en ruim me bord op. Ik vraag aan Nikki en Nash wat we gaan doen, Nikki wilt naar het zwembad ik en Nash vinden het goed. Ik loop naar boven en doe mijn haar in een knot, en stap onder de douche. Ik stap onder de douche vandaan en sla een handdoek om mij heen en loop naar me inloopkast, Ik pak me bikini (dezelfde al Nikki) Ik trek me bikini aan, ik trek daar over een strapless zomerjurkje met Ballerina's er onder. Loop weer naar beneden, pak me tas stop daarin een handdoek, 3 flesjes water en een zak chips. Ik kijk weer op de klok, en zie dat het 11:30 is. Maar om 12:30 gaat het zwembad pas open, ik vraag aan Nash en Nikki of ze een film willen kijken voor dat we naar het zwembad gaan, Ja is goed zeggen ze. Nash pakt een horrorfilm en stopt het in de dvd-speler. De film begint zich af te spelen en Nash komt naast mij zitten, hij weet dat ik horrorfilms echt haat want ik ben echt een schijterd 1ste klasse. Hij gaapt net alsof en slaat een arm om me heen, Ik accepteer het en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik zie in mijn ooghoek dat hij glimlacht en geef hem een kus op z'n wang, Hij bloost en ik giechel. Voor we het weten is het al 12:30, We stappen in de bus en rijden naar het zwembad.


Ik hoop dat jullie het goed gelukt vinden

Ik schrijf pas weer een hoofdstuk als ik 2 votes heb en 1 reactie

Dankjewel voor het lezen

Zie jullie snelll

-xxx- fleur J

Shining starWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu