Aan gekomen bij het zwembad 12:45 (Jasmine)
Ik pak me portemonnee, en koop de zwembadtickets. We lopen naar de kleedhokjes en kleden ons uit, ik en Nikki staan in onze bikini en Nash in zijn zwembroek. Ik schaam me voor mijn lichaam dus loop ik altijd met me arm voor me buik, Nash zag dat ik met me arm voor me buik liep, en keek me raar aan en vroeg waarom loop je zo. Ik zei, ik ben dik dus daarom loop ik altijd met me arm voor me buik. Nash kijkt me weer raar aan en zegt je bent niet dik je bent juist super mooi, ik begin te blozen en geef hem een kus op z'n wang en zeg dat vind jij misschien maar ik vind me zelf wel dik En steek me tong uit naar hem. Ik pak me handdoek en loop richting Nikki, ik leg me handdoek op een bedje en spring het water in. Ik roep Nash om de voetbal te gooien, hij gooit de voetbal en ik vang hem dankje roep ik naar Nash. Ik, Nikki en Nash zijn aan het lummelen, als ik ineens mijn naam hoor ik draai me om en zie iemand die ik al heel lang niet heb gezien. Ik klim op de kant en ren naar hem toe, ik geef hem een knuffel en hij knuffelt terug. Lang niet gezien nichtje, zegt hij. Inderdaad, zeg ik. hoelang is het geleden, vraagt hij. Ik denk ongeveer een half jaar ofzo, antwoord ik. Dan zie ik Nash ineens heel boos naar hem toelopen, en doet Nash iets wat ik nooit van hem verwacht had hij slaat me neef heel hard in zijn gezicht. Ik zak op me knieën naast me neef en begin te huilen, Nash kijk me raar. Ik begin te schreeuwen tegen Nash, zoals: Wtf is er mis met jou, ben je wel helemaal lekker, je hebt gewoon net mijn neef geslagen. Nash kijkt bezorgt naar me en zegt sorry ik was jaloers en ik wist niet dat dat je neef was. Ik mag toch gewoon met jongens omgaan of niet dan? Ja sorry ik kon me gewoon niet in houden. Maakt niks uit hoor, zegt me neef. Je kon niet weten dat ik haar neef ben. Hoe kan ik het goed maken vraagt Nash aan me neef, waarop me neef antwoord een ijsjuh voor ons allemaal en steekt z'n tong naar Nash uit. Ik sta op en veeg me tranen weg, ik voel ineens een arm om me heen en draai me om en zie dat Nash het is. Ik begin te blozen en loop door, ik denk nu pas bij mezelf hoe leuk Nash is en zorgzaam.
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden
Ik begin pas met een nieuw hoofdstuk schrijven als ik 2 vote heb en 2 reacties
Zie jullie snel weer
-xxx- fleur
JE LEEST
Shining star
FanfictionHaaaiiii ik ben fleur in real maar ik het boek heet ik jasmine het verhaal gaat over mij en mijn best friend's Melissa en Nikki. Nikki's broer Nash Vind jasmine leuk, maar vind jasmine Nash wel leuk? Wat gebeurd er als Melissa iets wint in Hitkrant...