Bu yaz köye gidiyorduk. Benim için iyi olacağını düşünüyordum ama öyle değilmiş. Otogarda birşey bana doğru geliyormuş gibi hissettim arkamı döndüğümde ise içeri hızla birinden kaçıyormuşcasına girdiğini gördüm. Arabaya bindikten sonra yine aynı şeyi gördüm ama anneme söylemek için geçti adam çok hızlıydı. Neyse köye vardık. Ben olanları çoktan unutmuştum. Bir gün annemden izin alıp biraz dışarı çıktım. Biraz ilerledikten sonra ileride bir sürü benim yaşındaki kızlara uygun kıyafetler vardı. Bunlar hiç eskimemiş ama giyilmiş gibi görünüyordu. Hemen fatoğrafını çektim, iyiki yanıma fatoğraf makinasını almışım. Eve gitmem gerekiyordu. Akşam olduğunda farkettim ki oradaki eşyalardan sadece küçük, pembe, mıknatıs ve fermuarlı bir çanta görünüyordu. Bu nasıl olabilirdi ki! Ertesi sabah aynı yerde ayak izleri vardı. Otogardan geldiğimiz yöne doğru gidiyordu. Sanki ben bunları bir yerde görmüştüm ama... Tabii yaa. Bu benim aklıma nasıl gelmedi ki. Bunlar buraya gelirken otogarda gördüm hemen kaybolan ayak izleriydi. Ama buraya kadar bizi mi izlemişti.? Aklıma sorular takıldıkça takıdı. Aaa, izler yok olmaya başladı. Korkuyorum. Hemen eve gittim. Dedemlerle hep beraber yemek yedik. Bu olay her gün oldu. Ve sonunda eve gitme vakti gelmişti. Bu ayak izlerinden belki şimdi kurtulurum. Ama yine öyle oldu. Ne yapacağım ben şimdi.
Vote ve yorumları unutmayalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kulübenin Efsanesi Çözülüyor
Aventurayazmak hoş olacaktır.... inşallah beğenirsiniz. :)