**
... Ten muž měl na sobě černou masku Vlastě měl na sobě jen černé oblečení a byl celý pořezaný.
Gwen k němu běžela a ujistila se že žije.,,Gwen"
Jste v pořadku ?! Haló ?**
Všude se ozýval zvuk jak kdyby vám hvízdalo v uších.
-
-
Gwen mu chtěla sundat masku z obličeje, ale těm muž ji chytl ruku a řekl.,, ??? "
Ne tohle nedělej a uteč jdou sem je jich 5 a chtějí mě zabít ale zabíjí všechny kdo jim přijde do cesty!,,Gwen"
Nebudu poslouchat někoho kdo mi spadl oknem do baráku,, ???"
Ti chlapi jsou nebezpeční v baráku hned vedle pravé vybuchla bomba a nikdo nepřežil chceš dopadnout stejně ?,,Gwen"
Já vám pomůžu mám tady spoustu zbraní,, ???"
Kde jste vzala zbraně!?,,Gwen"
Já se vám nebudu s ničím svěřovat nevím ani vaše jméno !,, ???"
Na co vám bude moje jméno když taky stejně zemřeme ?,,Gwen"
Jméno nebo taky prostě zůstanu,, ???"
Jsem v utajení proto ti moje pravé jméno neřeknu...,,Gwen"
A máš alespoň nějakou přezdívku ?,, ???"
Lidi mi občas říkají DareDevil,,Gwen"
No já jsem Gwen ráda tě poznávám,,DareDevil"
Jako vážně mi teď podáváš ruku ?,,Gwen"
Je to slušné...**
Najednou někdo vyrazil dveře a šel po Gwen i DareDevilovi,,Gwen"
Myslím si že po tobě asi někdo touží**
Daredevil je začal mlátit, proti Gwen se rozběhl vysoký chlap širší postavy,,Gwen"
Tak pojď!**
Gwen mu dala pěsti do spánku ale nic to s ním neudělalo opakovala to třikrát stále na to nereagoval, ten chlap ji chytl a odhodil ji na bok dopadla na stůl, který rozlomila,,Gwen"
A dost takhle se mnou nikdo házet nebude !!
Vzala si pistoli a vystřelila jednu kulku a trefyla vysokého širšího chlapa přímo mezi oči. Ostatní se na ni zuřivě otočily a chtěly se po ní rozeběhnout po jednom z nich vrhla nůž, který se mu zasekl do krku. Daredevil si s ostatními docela poradil ale aby měla Gwen jistotu že už nevstanou střelila je všechny do hlavy .,,Daredevil"
Proč jsi to udělala?,,Gwen"
Jako co ?! Zachránila jsem tě nemáš zač koukám že asi nejsi moc slušně vychovaný..,,Daredevil"
Asi jsem líp vychovaný dávam lidem druhou šanci a nezabíjí je hned co mě prohodí stolem !,,Gwen"
Každý má jiné metody ! A schválně vsadím se že jsi zabil nejméně jednoho člověka.., takže nejsi úplně tak svatý jak si o sobě myslíš,,Daredevil"
Ale když jsem nějakého člověka zabil bylo mi ho alespoň líto, a když byl jen omráčený tak bych ho nikdy nezabil je oslabený a když už chceš zabíjet tak s někým kdo je tobě rovný!,,Gwen"
A víš hovno o tom co já si myslím a víš co já se tady s tebou bavit nebudu jdi pryč z tohohle bytu !,,Daredevil"
A moc rád odtut odejdu,,Gwen"
Tak jdi !**
Daredevil jde k oknu a začne ho otevírat, vyleze z něho na nouzové schodiště otočí se na Gwen a řekne..,,Daredevil"
Nejsem na to pyšný ale děkuju,,Gwen"
Nemáš zač a promiň...,,Daredevil"
A za co se konkrétně omlouváš ?,,Gwen"
Za to že jsem na tebe byla moc ostrá..,,Daredevil"
Hele nechceš jít semnou ?,,Gwen"
Jako kam ?,,Daredevil"
Je mě domů nebo pokud máš už nějaké bydlení tak zapomeň že jsem něco řekl,,Gwen"
Ne Vlastě nemám kam jít a půjdu ráda.**
Gwen s Daredevilem slétly nouzovím schodištěm a došli do baráku Daredevila..
ČTEŠ
My own Universe is Turning Alien
ActionPříběh je o holce která je dcera Wandy Maximoff ale z jiného paralelního světa ze kterého byla teleportována do tohoto a chce najít svojí mamku, nikomu to neřekne, možná.... Jméno člověka, který si zaslouží znát pravdu o Gwen se dozvíte v příběhu :...