9.kapitola

8 2 0
                                    

,,DareDevil"
A s čím ?

,,Gwen"
Eddie mě řekl o nějaké moji schopnosti nejspíš vychází z tohohle místa

**
Gwen ukázala na levé rameno

,,Daredevil"
O jaké schopnosti se jedná ?
Asi nemá cenu se ptát kdo je Eddie.

,,Gwen"
Jediné co vím, tak je že ty schopnosti mohou být časem velmi silné. No a Eddie je hostitel Venoma.

,,Daredevil"
No třeba mě s ním časem seznámíš.

**
Gwen šla s Mattem k němu domů.
Řekla mu vše co potřeboval vědět i o Eddiem, Venomovi a hlavně o jejích schopnostech.
Až všechno dovysvětlila, podívala se přez Notebook na zprávy. Ve kterých zase mluvili o Avengers.

( Zprávy )
Nevím kdo o těchto nadpřirozených bytostech říká hrdinové ale nejsou,jediné co jsou tak to jsou vrazi, kteří se rozutekli po celém světě aby mohli pomalu vyvraždit celou zemi a pak i celý vesmír. Vezmeme si například Natashu Romanovou nikdy nemluví o své minulosti a proč ?, Protože má krvavou minulost z rudé komnaty !! A vy ji berete za hrdinu !!

**
Gwen zavřela notebook a chvíli zapřemýšlela nad tím že nejsou zas tak odlišní, sebrala všechno svojí odvahu a znova pustila zprávy.

( Zprávy )?
...ano ale do svého týmu berou neustále více nebezpečných osob například, Doctor Strange, Pietro Maximoff, Wanda Maximoff, Bucky Barnes a...

**
Gwen zase pozastavila video a přetočila ho zpět na Wandu Maximoff

,,Gwen"
Ono já vím kdo to je..

,,Ono"
Ano nová členka avengers, čarodějnice a..a..

,,Gwen"
Moje mamka...

,,Matt"
Gwen už pojď spát, je pozdě.

,,Gwen"
Jo já zachvýly přijdu.

**
Matt si šel spátky lehnou a Gwen začala hledat všechno co potřebuje vědět pak se nachystala že zase odejde ale Matt ji zastavil.

,,Matt"
Gwen kam se chystáš jít?

,,Gwen"
Promiň ale já jsem zjistila něco co nutně potřebuju vyřešit.

,,Matt"
Ne Gwen nikam nepůjdeš rozhodně ne sama.

,,Gwen"
Já to zvládnu neměj strach.

,,Matt"
A co je teda důležietější než ochránit svůj život ?

,,Gwen"
Najít mamku, je to nejspíš avenger, jmenuje se Wanda Maximoff.

,,Matt"
A ty si myslíš že do Avenger Tower pustí každého kdo řekne něco tokového?

,,Gwen"
Kdo řekl že chci do AT ?, Zajdu pozdravit do Shieldu, a budu jejich nová agentka a jako agentka Shieldu mám přístup k avengers, fakt se nemáš čeho bát.

,,Matt"
A vrátíš se potom spátky do Hell's Kitchen? Nebo už zůstaneš v AT jako nový avenger.

,,Gwen"
Ty víš že avenger být nechci, a pokud by se naskytla příležitost abych avenger byla tak ji odmítnu tady v Hell's Kitchen jsem doma.

**
Gwen objala Metta, vzala všechny věci, vyšla ven z baráku a vydala se k Avenger Tower, ne pěšky ale taxíkem pár peněz jí ješte zbylo.
Když dojela a uviděla AT rozhodla se někoho optat stál přední muž s tmavou barvou pleti, černým oblečením a ješte k tomu páska přez jedno oko.

,,Gwen"
Ono kdo to je ?

,,Ono"
Máš opravdu velké štěstí, je to ,,kapitán,, Shiedu, a jmenuje je Nicolas Joseph Nick Fury, ale používá jen Nick Fury.

My own Universe is Turning AlienKde žijí příběhy. Začni objevovat