konserde herkes sarhoştu ben hariç. Merve zorla bana içki içirdi emir geldi merveyi aldı arkalara doğru gittiler emir Merve'nin sevgilisiydi benim sevgilim yoktu aşka inanmiyordum. Belimde bir el hissetim o kadar sarhoşum ki kimin olduğunu göremiyorum eğlenmeye devam ediyorum arkama döndüğümde mavi gözlü ,uzun boylu ,saçları kumaral rengi olan bir çocuk vardı.
gözleri çok güzeldi bana bir şeyler söylüyordu ama şarkıdan sesini duyamiyodum zıplamaya devam ediyorum biran kolumdan çekip kendine yaklaştirdi dudakları dudaklarımdaydi nefes alışı verişi vücuduma giriyordu.
Dudakları çok güzeldi hafif sigara kokusu vardı dudaklarında, dudaklarını ısırıp arkaya doğru merveyi aramaya gittim.Merveyi gördüğumde yanina gitmedim sevgilisi ile çok egleniyolardi.
Konserden çıktım eve gitmek için çok sarhoşum yürüyemiyorum bile.arkamdan biri geliyordu gelen öpüştüğüm çocuktu .Ne oluyordu bilmiyorum kendimi onun kucağında buldum beni taşimiş yürüyodu arabaya doğru. gözlerimi açtığımda yataktaydım çok uykum vardı uykuya daldım.
Sabah uyandığımda yanımda o vardı çığlık attım benim evime hele yatağima nasıl girmişti buraya nasıl gelmiştim en son konserdeydim ben. Hemen yanından kalktım ama benim üstüm cıplaktı biz gece ne yaptık korkmaya başladım yatağın örtüsünü çekip üzerimi kapattım. Ona sordum nasıl eve geldik nasıl buldun diye ama boşver uzun sürmedi bulmam diyordu.
Odamdan cikmazsini istedim giyinmek için.Ben seni çıplak gördüm zaten önümde giyinebilirsin dedi çok utanmiştim yanaklarım kizarmaya başladı duşa girdim giyinip çıktığımda yoktu gitmiş .