Aynadan kendime baktım acaba dün ne yaşandi aramızda diye sorgulamaya başladım o sırada zil çaldı aşagya indim kapıyı açmak için gelen merveydi yanında eski sevgilim can vardı onu çok seviyorum hala ona karşı duygularım var ama o beni aldatmiştı ne yapsam unutamıyorum .
Neyse evime aldım annem ve babam yurt dışındalar evde tek yasiyorum .Kahvalati hazırlamaya gittim mutfağa can girdi beni kendine döndürüp memelerimi ellemeye başladı kulağma seni çok özledim diyerek fısıldadı can boyle sapik biri değildi onu hemen kendimden ittim bir daha
Yapma dedim ondan hoşlansam da ona olan sinirim gecmiyecek sonuçta o beni aldattı şimdi beni ellemesine izin vermezdim.Merve bana seslendi su getirmemi istedi ona su götürdüm telefonuma bir arama geldi isimsiz diye bir numara açtığımda sen kimsin diye sordum. Ben eren demişti tanışıyormuyuz dedim dün opustugun çocuk ben dediğinde sasirdim bu çocuk benim özel seylerimi nasıl buluyor evimi numaramı kim soylemişti ona ?
Yine mi sen Ne istiyosun benden
Eren : Melisa bugun konser var gelicekmisin
Melisa :gelmiyecegim beni bir daha rahatsız etme diyip yüzüne kapattım. gece olmuştu filim izlemeye gittim yorganimi aldım koltuğa uzandım filmi mi açtım izlerken 1 saat geçmiş .Tekrar isimiz diye biri arıyor erenden başka kim olabilirdi ki .
Melisa :alo ne var ?
Eren : kapıyı aç
Melisa: kapıyı mı açıyım?
Eren: evet hızlı olumusun üşüdüm.
Melisa :ne yani tekrar evime mi girecek bu kapıyı açtığımda uzun boyu ile karşımda duruyordu çok yakışıklıydı .
Eve girdi ve kapıyı kapattı ben koltuğa geçip yorganı üzerime koydum eren yanıma gelip aynı örtünün içinde oturduk yüzüme bakıp üşüyorum ısıninca kalkarım dedi bende cevap vermedim ona sormam gereken sorular var.Eren dün biz ne yaşadik bana anlatıyorsun şimdi eren bana gülerek niye bu kadar taktın dün geceyi dedi.Eren dün gece ile ilgili hiç bir şey söylemiyordu. Eren ben neden çıplaktim ben bakireyim ama yatakta kan yoktu .Eren yine gülmeye başladı bana korkma dedi anlatmaya başlıyorum .
Erenin ağzından : Melisa biz konserde konuştuk sen bana eski sevgilimi unutamıyorum dedin unutmam için bir geceliğne eğlenelim dedin sizin eve geçtik sen sarhoştun konumu telefonundan baktım konuma bakerken numaranı aldım. Seni soyundurmami sen istedin hata bakireliğmi boz dedin seni soyundurduktan sonra yatağa yatırdım sonra yanına uzandım sabah uyandığımda bana bu gece biseyler yaşadığmizi söyle dedin bana ama ben yapmadım. Sen eski sevgilini unutmak için böyle bir şey yapmam mı istedin ama ben sana kıyamadım sen çok korkmuştun.
Melisanin ağzından : eren sapik biri değilmiş onu yanlış tanımışim eren aslında çok tatlı ve iyi biri .sanırım erenden hoşlanmaya başladim biran erenin dudaklarına yapıştım opüsmeye başladık. Eren bakireliğmi boz şuan sarhoş değilim eren eminmisin diye soruyordu bana seni pişman ettirmek istemem.