🎄

11 2 0
                                    

 Elizabeth sebességbe tette a kocsiját, és áthajtott a sárgán. Ez a kis magánakciójáról nem tud senki: Erwin, Sasha, Kevin, Zoe, Lara és Matthew azt hitte, hogy a szüleihez megy, a szülei pedig azt hitte, hogy Matthew-val találkozik (nem tudták róla, hogy tesók). Az igazi célja azonban egy nagyobbacska bevásárló központ volt. Két nap múlva karácsony. A szüleivel ez volt a kedvenc ünnepe, ezért kicsit - nagyon - rástresszelt.

Leparkolt a hatalmas parkolóban, ahol talált helyet, majd kiszállt a kocsiból. A karácsony csak jó emlékeket ébresztett benne. Az apjával eltöltött hógolyócsatákat, vagy az anyukájával rendezett hóemberöltöztető versenyek. Lara és Zoe előszeretettel korcsolyáztak, úgyhogy a holnapi nap már nem vásárolhat, ugyanis az egész csapat meg volt hívva.

Az üzletek teljesen meg voltak telve, más embereken keresztül kellett átpréselnie magát, hogy a ruhadarabhoz férjen. Oldalról nekiment egy másik nőnek.

- Elnézést! - mondta.

- Elizabeth?

A nő megpördült. Lara állt ott, és egymásra meredtek.

- Nem a szüleidnél vagy?

- Te vagy a szüleidnél, Elizabeth.

Egy pillanatig csak bámulták a másikat, majd kitört belőlük a nevetés.

- Mit gondolsz, Erwin örülne ennek? - kérdezte Elizabeth, és felemelt egy piros zoknit, amire szarvasfejeket varrtak.

- Nem hinném - nevetett Lara, és kivette a nő kezéből a zoknit. - Valami sokkal... izgalmasabbat várnék el a helyében, hiszen ahonnan jött, óriás valamikkel harcoltak!

- Őszintén, semmi izgalmas nem jut az eszembe.

Folytatták a nézelődést. Elizabeth elemelt egy aranybevonatú öngyújtót Kevinnek, és egy csipkés fehérnemű szettet Zoe-nak. Ebben az üzletben akart Lara-nak is venni valamit, de mivel ő két polccal odébb válogat, inkább elhalasztja egy kicsit. Majd lehet, hogy visszajön. Kifizette a dolgait, majd ment is a dolgára. Lara még valamire hivatkozva az ellenkező irányba nyargalt, ami Elizabeth-nek csak jót jelentett.

Matthew lábméretében talált egy jól kinéző cipőt, így őt is kipipálhatta a listájáról.

Egy gyorskajáldában folytatta a nézelődést. Sasha a halála ellenére sem mondott le az evésről, sőt, még jobban elkezdett enni. Ez persze hamar meglátszott rajta, úgyhogy a munkája mellett futni és kézilabdázni járt el. Egy 01.10.-éig felhasználható edd-ameddig-bírod kuponnal lett gazdagabb, amikor kisétált a kajáldából.

Újra bement abba a boltba, amelyikben Lara-val találkozott, és megvette neki is az ajándékot, ami egy nagy fotókeret volt, 10 férőhellyel. Belenyomtatja a 10 kedvenc képét maguktól, de ha a nő akarja, majd nyugodtan átrendezheti.

Egy kisállatos boltban játékokat és nyalánkságokat vásárolt Sawkrának, a macskájának, majd a kocsija felé vette az irányt. Bepakolta a nehéz szatyrokat és csomagokat, majd egy Target-ba irányította magát a telefonja segítéségével.

Az eső és a hó egyszerre kezdett el esni. Először csak kis mennyiségben, a hó pedig lassan bucskázott le az égből, de amikor beért az épületbe, az eső igazán rákezdett, a hó meg megduplázta magát.

Anyja imádott üzleti utakra menni az apjával, úgyhogy valami utazási dolgot ötletelt ki neki Elizabeth. Vett neki néhány bőrápolásos krémet, majd a bőröndök felé vette az irányt. Anyja szerint a vörös a nő színe. A férfiak mindig megőrülnek, ha egy nőn vörös ruha, vagy vörös rúzs van. Elizabeth teljesen egyetértett vele. Erwin sokszor dicsérte meg a cseresznyés rúzsát, és így még többször szokta megcsókolni. De a nő tudta, hogy csak a rúzs íze tetszik neki. A kis megállapítás miatt kuncognia kellett.

Nagyon sok bőrönd volt, minden színben, de az a rikító vörös mégsem akadt. Végül egy virágosat választott, aminek a szirmai vörösek voltak. Az apja jutott eszében, ugyanis amikor összevesztek, egy ehhez hasonló virággal próbált kibékülnie. Szóval mégis jól választott. Akkor jöhet az apja.

Kicsit bajban volt, de hamar jött neki egy ötlete. Már novemberben karácsonyi ajándékokan gondolkodott, úgyhogy egy online felületről rendelt magának dolgokat. Már napok óta megjött egy csomaglerakónál, csak nem volt ideje elmenni érte.

Egy dobozzal a hóna alatt zöttyent a kocsiba. Már csak egy dolog van hátra. Erwin. Egyszerűen fogalma sincs, hogy mit vegyen neki. Először egy izompólóra gondolt, ugyanis ebben a hónapban egyre többször szellőztette ki a fejét az edzőteremben, de hamar elvetette. Magának már szerzett egyszer. Valami olyan kell, ami kell a férfinak, de mégsem gondolna rá. És ha már Lara gondolta, legyen izgalmas. Fel kell érnie egy felderítőparancsnokhoz.

Két dolgot is adni fog neki. A felismerés úgy vágta mellbe, mintha érezte volna, Erwin mit fog érezni. Mindkettővel az érzelmeire fog hatni. Az egyik jól fog esni neki, egy kis nosztalgia lesz számára, de a másik... Segíteni fog neki továbblépni.

Gyorsan írt egy SMS-t Sasha-nak, hogy nemsokára hazaér, és takarítsa el a férfit. Látta, ahogyan kisétálnak a házból, és a közeli park felé veszik az irányt. Az eső elállt, de a hó tovább kavargott. Beállt Zorával a garázsba, majd felszaladt az emeletre az ajándékaival, és egy köteg csomagolópapírral.

Kezdődhet a csomagolás!

A szertár titka - Karácsonyi különkiadásWhere stories live. Discover now