Psikopatların tanışma zamanı

8 1 3
                                    

Miray Mina ile tanıştı Mina ise Mercan'la Mina Mercanı Miray ile tanıştırdı ve psikopatlıkları başladı! Miray 1 leş kazandı ve Miray şöyle dedi:Beraber herkesi öldürmeye varmıyız? Mina cevap verdi:tabiki. Mercan bunu bir şaka sanmıştı ama öyle değildi ve şöyle dedi:bunlar bir şaka değil mi? dedi ve Miray kanlı bıçağını çıkartıp şöyle dedi:Hayır? Mina ise kanlı baltasını:Ee varmısın? Mercanın bir silahı yoktu ve Miray ona bir tabanca verdi ve varmısın? dedi Mercan ise:Eee- tamam o zaman. dedi ve arka sokaklarda gezmeye başladılar her gördüğü insanı öldürüyorlardı seri katil olmuşlardı Minanın 21 leşi oldu ve Mirayın 34 leşi Mercanın sadece 14 leşi olmuştu ve Mina ona sordu:sen neden bu kadar az leş kazandın? Mercan seri katildi aslında ama bunu belli etmiyordu önceden 42 leşi vardı ve bunu onlara söyleyemedi bir kaç gün sonra kameralara yakalandılar ve tutuklandılar ve hapisten kaçtılar duvarlara aranıyor posterleri çoktan yapıştırılmıştı ve onlar gülerek öldürmeye devam ediyorlardı ve Mercan bir gün onlara seri katil olduğunu söyledi ve onlar çok sevindi aradan 2 saat geçmişti ve onlar duvardaki tüm aranıyor posterlerini söküp yırtmışlardı ama polisler asmaya devam ediyordu ve Mina polislere yakalandı ama hapise girmedi çünkü hemen oradan uzaklaşmıştı ve bu olanları Mercan ve Miraya anlattı ve polis sesleri duyulmaya başladı Miray anasını- deyip koşmaya başladı Mercan ve Mina Mirayı takip ettiler ve kendilerini binanın çatısında buldular '1. Bölüm sonu' 

Küçük tatlı psikopatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin