მაფიის დედოფალი

312 14 0
                                    

შესავალი
(ავტორის მონათხრობი)

    შ/ს ეს ულამაზესი გოგონაა რომელსაც მზეს ადარებენ ის 21 წლისაა მართალია ძალიან ლამაზია მაგრამ არასდროს ჰყოლია შეყვარებული ალბათ იკითხავთ რა არის ამის მიზეზი?
    შ/ს ეს ერთ-ერთი ძალიან საშიში მაფიოზის შვილია.
    რომ არ იცოდე შ/ს ვისი შვილია მაინც მიხვდები რომ ეს გოგონა საშიშია. მართალია ანგელოზს ჰგავს ისეთი ლამაზია მაგრამ ისეთი გოგონაა მამამისზე მეტად შ/ს-ს ეშინიათ ადამიანებს.
   მოკლედ ეს გოგონა რთული ხასიათისაა. მას მხოლოდ მამამისი ენდობა თორემ თუ არ იცნობს ადამიანი ისე გამოსტყუებს რაღაცას თითქოს დააგიპნოზაო.
    მაფიის ამბავი მხოლოდ გერმანიის 10%-მა იცის (გერმანია ეს ის ადგილია სადაც შ/ს დაიბადა და გაიზარდა).ამიტომაც მსოფლიოში არ არის გავრცელებული ეს მაფია ეს მათ აწყობთ ჩუმად მოქმედებენ და ამით ბევრ რამეს მიაღწიეს.
  რა თქმა უნდა შ/ს-ც აქვს წვლილი მაფიაში ის ადამიანებს თავისი ანგელოზის გამოხედვით "აგიპნოზებს" და საკმაოდ ბევრ რამეს იგებს ამ ადამიანის შესახებ.
  

დასაწყისი
(ამბის დასაწყისი)

  ავტორის მონახაზი
შ/ს საშიში გოგოა მაგრამ საკმაოდ თბილი გული აქვს. შ/ს-ს ოცნებაა იქორწინოს ადამიანზე რომელიც ძალიან ეყვარება შ/ს-თვის სიყვარული და ერთგულებაა მთავარი სურს ისეთი მამაკაცი ჰყავდეს რომელიც მას კარგად გაუგებს,ყურადღებიანი იქნება, რაც მთავარია ერთგული,ადამიანი რომელიც არასდროს უღალატებს,ამ ადამიანს შ/ს უნდა უყვარდეს არა მარტო ახალგაზრდობაში არამედ ამ პერიოდის შემდეგაც.💫

   მაფიაში პრობლემებია, მაფიას ახალი კონკურენტი გამოუჩნდა მაგრამ ეს კონკურენტიც ძალიან ძლიერი აღმოჩნდა ისინიც ჩუმად მოქმედებენ. ამიტომაც მათ უჭირთ ინფორმაციის გაგება კონკურენტზე.
გადაწყვიტეს შ/ს გაათხოვონ და მათი კონკურენტის შვილს მიათხოვონ.
ხომ წარმოგიდგენიათ შ/ს რომ ამას გაიგებდა როგორ  არ მოეწონებოდა მაგრამ სხვა გზა არ იყო შ/ს-ს ეს დავალება უნდა შეესრულებინა როგორც ასრულებდა სხვა დავალებებს. ის მამას პატივს სცემს და მამას დიდი იმედი ჰქონდა რომ შ/ს ამაზე დათანხმდებოდა.
შ/ს-თვის მთავარი ცხოვრებაში სიყვარული იყო ხომ გახსოვთ არა? მაგრამ რას იზამდა დათანხმდა მამას და გაემგზავრა სამხრეთ კორეაში.(ის მაფია მდებარეობდა სამხრეთ კორეაში).

პირველი ნაწილის დასასრული.

მაფიის დედოფალიWhere stories live. Discover now