Reni szemszöge: Kinga kitalálta, hogy már rég találkozott az osztály így legyen egy találkozó a Szent Johanna előtt, és utána pedig elmegyünk valahová. Szerintem ez most jót fog tenni nekem meg Corteznek. Kicsit eltávolodtunk az utóbbi időben, én se tudom miért... Na mind1. Virággal rendszeresen beszéltem amiért nagyon boldog vagyok. De rég találkoztunk. Ami jobban zaklat engem, hogy Cortezzel külön géppel megyünk vissza Budapestre...
Amikor a volt suli elé értem, kerestem az embereket de senki nem volt még ott. Még Cortez sem.
{🎄}
Virág szemszöge: Nekünk nem kellett annyit utaznunk Ricsivel mint mondjuk Reninek és Corteznek. Oan naon sajnálom őket ilyenkor... Mirát otthon hagytuk Ricsi anyukájával. Oan jóóó, hogy találkozunk a többiekkel. Asszem 13 éve, hogy nem találkoztunk közösen. :)) Mikor Ricsivel megérkeztünk már Reni ottt volt, és valakivel beszélt telefonon. De hol van Cortez?
{🎄}
Ricsi szemszöge: Amikor leparkoltunk a kocsival Virággal, akkor már Ren ott volt és bezélt valakivel az (ÚJ!!) telefonján. C? Ő hol van?
{🎄}
Kinga szemszöge: Muszáj volt összehoznom ezt a találkozót. Beszélni akarok Dave-el de az feltűnő lett volna Zsoltinak. Így nem tudtam mást tenni. Nem nagyon zavar, hogy ki mit gondol. Amikor oda értem már ott volt Renáta, Ricsi és Virág. Látványosan Renátát vigasztáltak amit nem értek miért. Meg kell tudnom!!
{🎄}
Zsolti szemszöge: Nem Kingával jöttem együtt mert muszáj volt beugranom az ezőterembe egy fél órára. Így egy kicsit késve de elindultam. Sikeresen az ötödik voltam, akik ott tanyáltak az Reni, Virág, Kinga és Ricsi. Amit a kocsiból láttam az az, hogy reni már szinte zokog, Virág sír ricsi és Kinga pedig üvölt... Ufh... jobb ha oda megyek.
{🎄}
Robi és Andris szemszöge: Gyorsan felpattantunk mindketten a motorra és elmentünk a susu(suli) elé. Ott már öten voltak. Reni, Zsolti, Ricsi, Virág, Kinga. Reni, Virág sírt. kinga, ricsi üvöltött. zsolti pedig elég hangosan káromkodott. Hell Yeah ebből tuti balhé lesz...
{🎄}
Macu szemszöge: Japánból több nap voltam mire Budára értem, így három nappal előtte kellett indulnom. nem bántam legalább én leszek az első aki oda ér. Majd telefonozok. A számításaimat elszámolta a telefonom mert már heten ott voltak. Kinga, Virág, Reni, Zsolti, Andris és Robi majd végül Ricsi. Nem voltak nagyon boldogok az biztos... Reni és Virág sírt. Kinga, Ricsi üvöltött. zsolti feje piros volt a két rokker pedig akkorát üvöltöttek, hogy beszakadt a dobhártyám! Úgy, hogy a kocsiban ültem.
{🎄}
Dave szemszöge: Nincs sok időm mert, már most a kocsiból látom, hogy balhé van és muszáj mindent megtudnom, hogy mi folyik itt. Kinga ötlete volt és sejtem, hogy miért hozta össze ezt a találkozót. Nem azért mert mindenkivel akár találkozni. Azt kétlem. Velem akar beszélni az utolsó posztról. Remélem újra összejövünk. Vikivel már rég szakítottam, mert én Kingába vagyok szerelmes. A hülye Viktória elcsábított, és nem gondoltam bele, hogy ez lesz. Kingát szeretem. Nem Viktóriát. Már nyolcan voltak ott. Reni, Virág, Kinga, Zsolti, Macu, Robi és Andris és végül Ricsi. Senki nem volt boldog az biztos. Muszáj megtudnom mi történt!!!
{🎄}
Gábor szemszöge: Felpattantam a biciklire és útnak indultam, hogy gyorsan oda érjék az iskola elé. A gyors az sikerült viszont már kilencen ott voltak. Kinga, Virág, Reni, Dave, Zsolti, Ricsi, Macu és a két rokker. A hangulat egész viharos volt. Reni látszott, hogy ellége durván sírt. Virág még mindig sírt. Kinga és Ricsi egymással majd Kinga, Renivel üvöltött. Zsolti és Macu csak úgy álltak. Dave... Nos róla nem tudok mit mondani. A két rokker pedig mindenkivel üvöltözött. Hol van ilyenkor Cortez? Jobb ha oda megyek és segítek rajtuk. Jaj amúgy Zsák nem tud sajnos jönni ezt már leírta mindenkinek.
{🎄}
Cortez szemszöge: Megjöttem a helyszínre. Mármint a suli elé. A látvány nem volt valami szép az biztos. Már mindenki ott volt kivéve Zsák hiszen ugye ő nem jön. Renin látszott, hogy sírt és, hogy nagyon csalódott. Kinga ordított. Virág szintén sírt. A többi viszont most csak úgy állt. Jobb ha megtudom mi történt. Azért nem Renivel jöttem mert egy kicsit gondolkodnom kellett. Biztos jó volt, hogy összeházasodtunk? Talán később kellett volna megkérnem a kezét. Vagy talán soha nem kellett volna megkérnem a kezét. De utána rájöttem, hogy én szeretem Renit. De most is egy kicsit mégis megijedtem. Igen a nagy Antai-Kelem Ádám is tud felni valamitől. Na hajrá Cortez szállj ki a kocsiból.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Boldog karácsonyt mindenkinek ❤️❤️ Legyen folytatás ennek a különkiadásnak? Ott minden kiderül.