"bazen kötü olan şeyleri izlersin"

40 6 3
                                    

1.bölüm
Başlangıçların her zaman iyi olması mı gerekir...

"Defnee, defne, arkadaşlar kaldırır mısınız.? "

Ön sıradaki birilerin bana dokunmasıyla kafamı koyduğum sıradan kaldırdım. Etrafa bakarken sınıfın hepsinin bana baktığını gördüm.

"Defne dün akşam uyuyamamışsın heralde?" yok hocam uyudum ya evi falan bulmam yedi saatimi aldı saat gece dört buçukta uyudum buda bir uyuma sayılmaz mı?

"Evet hocam dün akşam pek uyuyamadım. "

"Peki, bundan sonra uyuma saatlerine dikkat et" Tabi hocam tabi , ben zaten siz ne derseniz yaparım. Bundan sonra ilkokul birinci sınıflar gibi saat sekiz buçukta uyuyup sabah yedide kalkarım. Ne olucak ki

"Tamam hocam"

Dersin kalan yarım saatini hiçbirşey anlamadan öylece oturdum.Hocanın tipine bakıp 'hımm bunlar çok mantıklı konular'dermiş gibi kafamı sallayıp hocayı onayladıktan sonra tenefüse sonunda çıktık. Bahçeye hava almaya çıkıp bankların birine otudurduğumda,derste elime aldığım kalemin hala elimde olduğunu farkettim. Kaleme öylece bakılı kaldım ve hiç beklemediğim bir şey oldu,birden elimde tuttuğum kalem kayboldu. Öyle ki beş saniye daha elime kalem nerde diye baktıktan sonra aklım anca yerine geldi.yavaşça başımı kaldırıp karşımdaki kişiye baktım.Benim kalemim elinde küçük bir kağıda bişeyler yazıyordu.Aman tanrım bu okulun popüler çocuğuydu. Bişey demeden sadece kağıda ne yazıyorsa bitirmesini bekledim. Ah! Sonunda bitirdi.Yanlızca beş saniye bişeyler yazdı ama olsun yinede yazdı.sonunda yüzüme baktı.

"Neden tek başınasın. "

"Seni ilgilendirmez. "

"Sanırım buraya yeni geldin"

"Seni ilgilendirmez. "

"Tamam, yanına oturabilir miyim?" Oh okuldaki ikinci günümüzde bir yavşak görmediğimiz kalmıştı. Ama çocuk yakışıklı bişey yani, salak mısın sen ikinci günden şıp diye sevgili mi olucanız. Tabiki de hayır saçma iç düşüncelerimi terbiye etmem lazım. En fazla konuşacak birisi olur, sert davranma Relaks ol hadi kızım.

"Ah! Yanında oturmamı istemiyosan anlarım. "

"Yok Hayır.. Şey,yani oturabilirsin"

"Teşekkür ederim."

"Bişey değil." salak mısın sen sanki bank sana ait de rica ediyosun. Allah'tan bir iki konuşma sergileyeceksin,fazla bir şey değil..

"Seni buralarda hiç görmemiştim, yeni misin? Yani merak ettiğimden soruyorum."

"Evet yeniyim. Buraya geleli ikinci günüm oluyor, aslında buraları da pek bilmiyorum öylesine geziniyorum. "

"Öyle mi? Benim çocukluğum buralarda geçti. Çok severim buraları, sende seversin. Hatta şey bizim arkadaşlarla bir gün sonra okulda çıkışta biraz gezicez sende gelmek ister misin? " ne cevap versem, ya bu çocuk beni kandırıyorsa o zaman ne yapıcam ama kafa dinlemeye de ihtiyacım var buraları da hiç gezmedim.

"Bilmiyorum yani buraya geleli çok az zaman oldu, pek de kimseyi tanımıyorum. "

"Tebrikler artık benimle tanıştın." elinde tuttuğu kağıdı bana uzattı gözlerimin içine bakarak "Bu benim numaram karar verince bana yazarsın. Ha bu arada ben Emrah. " dedi sağ elini bana uzatarak.

"Bende Defne" uzattığı eli tuttum.

"Memnun oldum Defne... " gülüyordu. Tam o sırada son dersin zili çaldı "Hah zilde çaldı, umarım kararını çabuk verirsin, bir sıkıntı olursa beni ara tamam mı? "

SON GÜNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin