"Geçmişe bir adım"

27 4 1
                                    

4.bölüm
Bazı acıları saklayamazsın...

24 ocak 2023/salı

Yoğun bir okul gününden sonra eşyalarımı toplayıp çantama attım. Sıramdan kalkarken bir yandan yürüyüp bir yandan da emrah ile konuşuyordum

"Evet.aşağıya iniyorum... Yok hayır istediğim bişey yok.. Tamam."

Okul koridorlarından geçip merdivenlere doğru bir adım atarken dengemi kaybettim ve birisinin arkamdan çantamı tutup beni sarsmamaya çalıştığını gördüm. Sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

"Acaba seni bıraksamda düşsen mi?"

Konuşmasının ardından tutmuş olduğu çantamı geriye itip beni düşmekten kurtardı. Yüzümü ona çevirdiğimde 1.75 boylu, yapılı ve güzel bir kızla burun buruna geldim.

"Dengesizlik yapma, bu okulda herkes benim gibi yapmaz."

"Teşekkür ederim"

"Adın ne?!" neden bu kadar bağırıyo bu?

"Şey ben defne"

"Güzel, bedeninle uyuşan bir isim."

"Memnun oldum siz...? "

"Bay bay!" bu sert çıkışı beni sinirlendirmişti. Aslında kolay sinirlenen birisi değildim ama ben nazik davrandığım için böyle yapıyorsa işte sinirime o zaman sahip çıkmam biraz zor olurdu.

"Şşt sen neden bana cevap vermiyosun, kibar davrandık diye biyerin kalkmasın! "

"Kibar davranmanla alakası yok.Benimle düzgün konuş!"

"Ya öylemi beni düşmekten kurtardın diye sana kahramanım falan mı dememi bekliyorsun. Kusura bakma benimle sert konuşan ile bende sert konuşurum. "

"Hm, öylemi? Güzelmiş o zaman. Ama dikkat et ben olmadığım zaman seninle ilgilenen olmaz! "

Ben daha lafımı söylemeden çekip gitti. Benimle ne zaman ilgilendi ki? Kendi kendine havaya giren salaklardan nefret etme gibi bi özelliğim vardı dimi benim. Heh! Şimdi "off" modundan "on" moduna aldım. Haberleri olsun.

Aşağıya indim ve beni arabada bekleyen pelin ve emrah a çevirdim bakışlarımı. Hızla arabaya bindim ve selam verdim.
"Selamm"

"Selam, nerdesin ya seni bekliyoz kız sabahtandır?"
Pelinin bu sorusuna karşılık kaşlarımı çattım.

"Meldivenlerden inecekken birden dengemi kaybettim.Tam düşücekken arkamdan iri yarı bir kız geldi tuttu beni, atar gider yaptı nazik davranmama rağmen, sonra kendimi tutamadım bende cevap verdim birden çıktı gitti. Bende anlamadım."

"İri yapılı dediğin kız 1.80 boylarında mı?"
"Evet"
"Peki, çene kısmında kuru kafa dövmesi var mıydı?
"Evet, tanıyor musunuz?"
Birden pelin ve emrah kahkaha tufanına tutuştu. Ben onları anlamsızca izlerken emrah araya girdi.
"Seni tutan o kız bir öğrenci değil müdür yardımcısı"
"Ne?!"
"Canım knkm ben burda pelin özkan olarak sana önceden baş sağlığı diliyorum."
"Pelin ben ne yaptım?"
"Valla kızım sen ne dedin tam olarak biz bilmiyoruz ama müdür yardımcısı ile konuşmak dünyanın en zor şeylerinden birisidir, ve eğer aranızda bir diyalog geçtiyse ya tam iyi olduğunda konuşmuştur yada çok kötü olduğundan. "
"Pelin, kızı kasma. Tamam defne sakin ol, gelip geçici birşey. En fazla ne demiş olabilirsin ki?.. "

Şşt sen neden bana cevap vermiyosun? Kibar davrandık diye biyerlerin kalkmasın.

Kalkmasın...
Kalkmasın..
Kalkmasın.

SON GÜNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin