Nu Henk al een paar daagjes cosplay doet ,heeft hij een coele app gevonden. Namelijk Stipcord. Hij is er achter gekomen dat veel uwuowo cosplayers zoals Henk op Stipcord zitten. Hij werd blij van het idee dat hij eindelijk gezien zou worden.
Eenmaal ingelogd in Stipcord werd hij verdrietig van de leegte die hij zag. Henk wist niet dat je servers moest vinden om te beginnen met het avontuur op stipcord, in fact hij wist niet eens wat servers waren.
Een paar uur zat Henk te huilen maar op eens hoorde Henk gefluister in z'n oor: "Henkie schat, je kan op internet servers vinden voor op Stipcord zodat je niet maar alleen bent". Opeens zag Henk het licht. Een hemel ging open voor hem.
Rasend snel ging Henk op internet op servers op te zoeken. Hij zocht "uwuowo cosplay server voor Stipcord" en vond gelijk een server. "Het is een wonder!" dacht Henk. Hij klinkte op de link en kwam gelijk terecht in de server. Ofc snapte Henk er geen ene scheet van, maar al snel slidde iemand in z'n dm's: Ratita.de_stip. Met grote ogen keek Henk verbaasd naar de username en accepteerde Ratita.de_stip gelijk. Henk en Ratita hebben elkaar even voorgesteld. Henk keek z'n ogen uit, hij kon niet geloven dat hij misschien niet de enige stip zou zijn.
Het werd al laat en Henk ging naar bed. Hij droomde als een vogel.
Toen hij wakker werd was hij in shock: voor het eerst in zn stip leven werd hij niet wakker met de vraag waarom hij bestaat, maar hij voelde blijheid. Hij voelde zich licht en het leekt alsof z'n hart gloeide. Misschien komt het wel door Ratita??
Henk heeft veel vragen en wil weten wat deze gevoelens betekende. Hij besluit veder op avontuur te gaan.