Sabah yine annemin o güzel kahvaltısı ile uyanmıştım . Sıcak ekmek kokusu beni uyandırmaya yetmişti bile . Ne kadar güzel bir sabaha da uyansam uykumda gördüklerim beni tedirgin ediyordu . Kendimi tren yaylarının üstünde gördüm , fakat beni endişeye sokan bu değildi . Endişelenmemin sebebi üstüme doğru gelen tren idi . Yerimden kıpırdayamıyordum . Yine de bu güzel sabahı bozmamak adına gülümseyerek kahvaltı masasına doğru ilerledim .
Annem ise hemen bende ki durumu fark etti . Sormak istiyordu fakat vereceğim tepkiden endişeleniyordu . Annem her şeyi göze alarak sorusunu sordu .
-Birşey mi oldu sana ?
_Kötü bir rüya sadece .
-İyi misin peki ?
_Evet iyiyim şuanlık .
-Peki , bugün neler yapacaksın ? Planın var mı ?
_Arkadaşlarımla gezmeye gidicektim ben ?
-Peki , o zaman bana haber verirsin .
Konuşmalar bundan ibaretti . Kahvaltım kısa sürmüştü . Odama gidip üstümü değiştirince evde ki işim bitmişti .
Meydan da bizim kızlarla buluştum , gördüğüm rüyayı onlara anlatamazdım . Onların yapacakları yorumlar belliydi .
Bugün ki gezmemi bitirdikten sonra eve dönüyordum , ama hala aklımda gördüğüm rüya vardı .
Her şeyi unutup uyumak istiyordum , nasıl olsa o rüyayı bir daha görmeyecektim . Bunun verdiği rahatlıkla huzurla gözlerimi kapatmış uyumayı bekliyordum ..
---RÜYA---
Durduğum yerden sadece liman gözüküyordu . Arkada ki çocuk ise benim yaşlarımda hafif kumral kıvırcık , orta boylu , yuvarlak zeytin gözlü ve dudakları biçimliydi . İlk bakışta göze çarpanlar bunlardı . Beni fark ettiğinde bana yaklaşmaya başladı . Nedensiz bir şekilde heyecan yapıyordum . Bana yaklaştı yaklaştı .. Tam önümde hayranlıkla baktığım çocuk duruyordu . Tam konuşurken ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyku Limanı
Teen FictionBir uyku limanında neler olabilir ? Her uykuda gerçek olanı görebilir misiniz ? Ece ve Ege'nin uyku limanın da neler oluyor ? Genç kurgu ve fantastik :))