Sabah sabah telefonumun çalmasıyla uyandım . Göz kapaklarım kapanmak için direnirken telefonu bulmaya çalışıyordum . Parfüm kokusu geliyordu fakat bana ait değildi . Daha çok erkek parfümü idi . Telefonuma nihayet ulaştığımda gizli numaranın aradığını fark ettim . Bozuntuya vermeden açtım .
Yaklaşık 5 dakikadır öylece dinliyorum , o da beni dinliyor .uğraşamayacağım için direkt telefonu kapattım . Kesin biri içkiliydi ya da arkadaşlarımdan biri şaka yapmak istemişti . Böylece uykum açılmıştı . Yatağımda ne kadar dönsem bile uykum gelmiyordu .
Biraz düşündüm . Bu geceyi , Can'ın yaptıklarını , rüyalarımı .. Kısacası hayatımı bir gözden geçirdim . Rüyam da gördüğüm o çocuk , liman , tren .. Hepsinin bir anlamı olması gerekiyordu , fakat anlamını bir türlü anlamamıştım . Ne anlamı olabilirdi ? Bilinç altıma yerleşen bir şey bunu tetikliyor da olabilirdi .
Hemen üstümü giyindim kahvaltıya indim. Kahvaltıya inerken dışarıdan korna sesleri geliyordu.Bende merak içerisinde dışarıya baktım. Baktığımda kimi göriyim Can ' dı hemen selam aşağı insene dedi.
Çantamı aldım aşağı indim. Noldu dedim . Birlikte kahvaltıya gidelim dedi. Olur bende yeni uyandım zaten dedim. Birlikte kahvaltı alanına gittik. Kafenin manzarası beni benden almış. Can 'a burayı nerden buldun? dedim. Arkadaşım tavsiye etti bende tek gitmek istemedim aklıma sen geldin dedi. Masaya oturup siparişleri verdik. Siparişler gelen konuşalım dedi. Bende peki olur dedim. Sana bugün süprizim var dedi. Bende şaşırdım hemen acaba ne diye düşünürken Can söylemem dedi. Ama gine çok beyeniceğin bir yer dedi. O arada kahvatılıklar geldi.
Yemeyimi yerken tabi ki etrafa bakıyorudum. Kafenin kenarından bir göl akıyordu.Can 'ac yemeğimizi yediken sonra gölün kenarına inelim mi dedim?
Can da olur dedi. Zaten öbür gideceğimiz yer için oraya inmemiz lazım dedi. Yemekleri yedik ve hemen göle indik. Gölün etrafı çok güzeldi gözlerimi alamdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyku Limanı
Teen FictionBir uyku limanında neler olabilir ? Her uykuda gerçek olanı görebilir misiniz ? Ece ve Ege'nin uyku limanın da neler oluyor ? Genç kurgu ve fantastik :))