Yaz tatilim geri kalanı için yatağımdan bir hışımla kalkmıştım . Gördüğüm ikinci rüyayı düşünmemeye çalışıyordum . Acaba bilinç altım bana ne anlatıyordu diye düşünüyordum , sonunda bunun birşey ifade etmediğini anlayınca kahvaltıya inmeye karar vermiştim .
Bütün kahvaltı merasimi bitince her gün yaptığım gibi kızların yanına gittim . Kızlar diyorum ama içlerinde erkek olanlarda vardı . Ama şuanlık kızlar ağırlıklıydı . Arkadaş grubum benimle beraber 3 kız 2 erkekten oluşuyordu . Ben , Nisa , Tuğçe , Hakan ve Can . Lise hayatımız boyunca hep beraberdik .
Can kızlarla buluşabilmem için beni evden alacaktı . Her zaman ki gibi gri kombinlerimi yapıp kapıda beklemeye başladım . Çok geçmeden geldi . Can siyahlar içinde karşımda duruyordu . Yeni deldirdiği sol kulağı ile tatlı duruyordu .
-Yine çok güzel olmuşsun , her zaman ki gibi
_Teşekkür ederim , sende tatlı görünüyorsun .
_Senin kadar olmasada dedi ve gülümsedi.
-Bu akşam ki partiye gidiyor muyuz ?
_Sen gelicek misin?
-Sen geliyorsan bende geliyorum o zaman beraber gitmeye ne dersin?
_Olur o zaman , dedikten sonra Can 'ın koluna girdim.
Arabaya kadar bana eşlik etti.Daha sonra kolumdan çıkarak arabanın kapısını açtı.Bunu neden yaptığını anlıyamadım ama hoşuma gitmişti. Arabayla ilerlerken sahilin oradaki pamuk şekerci gözüme takıldı. Adamın yüzü aynı rüyamda gördüğüm çoçuğu andırıyordu. Yolumuza devam ettik .
Kızların yanına geldiğimizde herkesin yüzü gülüyordu . Ne olduğunu anlayamasam da bozuntuya vermedim .
-Parti varmış , diye söze başladım .
Sohbet ilerlemeye başladığı zaman saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadık . Parti saati geldiğinde tam takım hazırdık . Parti evine geldiğimizde gördüğümüz manzara bizi etkilemişti . İlk bakıldığında göze çarpan şey binanın rengi . Turuncu , çok göze çarpması ile ilgi çekiyordu . Kapıya doğru ilerledikçe müzik sesi kulaklarımızı dolduruyor ayrıca öpüşen çiftler görünüyordu .
Her şeyi görmezden gelip içeriye girdik . İlk kapıdan bakıldığında merdivenler göründü . Merdivenlerde ise kucak kucağa oturmuş çiftler , kendi çapında dans edenler ve amaçsızca bakınanlar vardı . Onları geçip müziğin geldiği yöne doğru ilerledik . Disko müziklerini andıran şarkılarla ortada dans edenler bir anlık tebessüm etmeme sebep oldu . Can'a bakmak için bir anda döndüğümde zaten bana baktığını gördüm . Hafif bir gülümseme oldu . Ardından Can kolumdan tutarak tam ortaya getirdi .
Deli gibi gibi dans ediyorduk . Saatlerce hiç durmadan bizimkiler ile dans ediyorduk . Hakan ile dans ederken Can sürekli kızıp beni kendine çekse de yine de eğlenmiştik . Eve Can bırakıcaktı . Herkesle vedalaştıktan sonra Can'ın arabasına doğru yürüdüm . Hiç konuşmaya halim yoktu . Saatlerce hiç durmadan dans etmiştik . Sırf Can istedi diye .
Arabaya bindik , yavaş yavaş hareket etmeye başlayınca birden mayıştım ayrıca göz kapaklarımda ağrıyordu .
Eve geldiğimde suratımda ki makyajı silmeden direk yatağa gömdüm kendimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyku Limanı
Teen FictionBir uyku limanında neler olabilir ? Her uykuda gerçek olanı görebilir misiniz ? Ece ve Ege'nin uyku limanın da neler oluyor ? Genç kurgu ve fantastik :))