Mielőtt Krahácsba költözöl gondold meg jól. Én a helyedben nem tenném a történtek után. S hogy mik a történtek? Az mindjárt kiderül.
1999 november 22.-én este brutális haláleset történt. 2000 november 22.én megszületett a Montgomery család lánya. Majd 16 év elteltével 2015 szeptember 30.-án nyomok tünnek fel Olivia Montgomerynek. 2015 november 10.-én veszélyesebbre fordulnak a dolgok. Lehet Olivia nyomozása miatt újra kinyílik egy rég lezárt akta? Vagy egy új kezdödik a Montgomery lány halálával? Vagy Olivianak kell megoldani az ügyet kockáztatva saját életét?
Teresa Montgomery és férje John Montgomery már hosszú évek óta ebben a kis faluban él. Lányuk Olivia Montgomery már régóta ugyanazon az úton megy végig, de csak most tűntek fel neki a véreskönyv lapok és ruhák. Barátnője Adaline White sokáig nem hisz neki, majd mikor megtörténik a baj belátja hogy barátnője nem őrült.
16 évvel ezelőtt 1999-ben Bonnie Black-et brutálisan meggyilkolták. Gyilkosai azóta se kerültek elő,de erről még se beszél senki. Vagy nem is tudták? Bonnie mintha nem is létezett volna. Családja 2000-ben elhagyta a várost lányuk halála miatt.
Most 15 éves Olivia nyomokat fedezett fel a rég ismert ösvényen. Nyomozni kezd a történtek után. De mi van ha ő is áldozat. Észrevett dolgokat. Vajon mi lett Tara Daviessel. Az oké hogy Bonnie haláláról tudunk, de Tarával mi lett utánna? Él még egyáltalán? Vagy ő is meghalt aznap? Taráról nem tudunk semmit. Lehetséges, hogy mindketten meghaltak? Olivianak a saját életét is féltenie kell, és lehet Adaline életét is.
Jake Brown állhat a háttérben vagy valaki más. Jake soha se volt átlagos, mindenkivel gondja volt. Vajon képes lett volna megölni valakit esetleg valakiket?
Vagy valaki más tette? Vagy valami más? A titokra fény derül? Vagy ezt a rejtélyt örökké a város őrzi? Olivia megoldja az ügyet? Vagy segítséget kell kérnie Kol Westtől? Vagy Kol tette?Bonnie halála nem az egyetlen volt. Mi történik ha aki meglátja a nyomokat az a következő áldozat? Vagy Bonnieval kezdödött? Bonnienak volt naplója ahova írta a történteket. Egyáltalán ki az a Tara és miért nincs róla semmi információ sehol? Őt is megölhették. Vagy Tara lenne a gyilkos?
YOU ARE READING
Krahács Rejtélye
HorrorEgy városka rejtélye, és Olivia Montgomery története Bonnie:hátra fordult hogy válla fölött hátra nézzen barna haja csak úgy szállt a széllel. Kár mindenért. Bonnie: AAAAAAAA 16 év múlva Olivia:Már 8 éve ezen az úton megyek végig. De ez eddig fel se...