kezdet

3 2 2
                                    

Bonnie Black az akkor 16 éves fiatal lány már 2 hónapja úgy érzi, folyamatosan figyelik. Mikor 1999 november 22.én késő este hazafelé tart, mikor észre vette, hogy követi valaki, talpig feketébe. Bonnnieban megfagyott a vér. Letért az útról, remélte nem követi tovább. Mikor már eléggé az erdő felé járt hátra nézett. Nem volt már mögötte senki. Bonnie rettegett kezei remegtek. Mikor visszafordult látta hogy a pasi felé fut. Amire rohanni kezdett, de semmi esélye. Hátra fordult barna haja csak úgy szállt a széllel. Kár volt későn haza indulnia.
-Bonnie:áááááá. Bonnie sikolya törte meg az éjszaka csöndjét. A hírekbe is bele került az ügy. Aztán gyilkosság címmel az akta bezárult. Már senki se emlékszik. Vagy mégis?
Majd egy év elteltével a Black család vagyis. Bonnie anyja Elizabeth és férje James elhagyták a várost. Lányuk egy éves halála évfordulóján. Azonban aznap született meg a Montgomery család első gyermeke.

Innen kezdödött minden. Ő lett volna az első áldozat? Na de mivan Tarával? Ő is ott volt, hisz az este után már senki se látta. Utoljára Bonnieval látták hazafelé tartani. Onnantól kezdve semmi. Még csak a holttestét se. Elmenni nem mehetett mivel mindene otthon volt csak egy kis hátitáska volt nála. Haja össze volt fogva. Bonnie mellett sétált, de ezek után már semmi. Mintha elnyelte volna a föld. Vagy nem is létezett? Nem az lehetetlen. Mindenki ismerte. Mivan ha ez az egész hazugság.
Naa de ugorjunk egy kicsit az időben. A lehetőség végtelen de megtudjuk mi történt, vagy erre lehet sose derül fény. A falu rejtélyét örök homály fedi.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 26, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Krahács RejtélyeOnde histórias criam vida. Descubra agora