BÖLÜM:14 BİTEMEZ

35 0 0
                                    

Aklım Burak ta kaldı. Noluyo? Benden ne saklıyo? Off canım çok sıkkın. Kafam bunlarla allak bullakken telefonum çaldı. Arayan Burak hemen konuşmamız gerektiğini söyledi. Yarım saat sonra buluştuk. Bana çok uzak davranıyodu. İlk önce hiç bişe demeden bana sımsıkı sarıldı sonra da 'Selin ben,ben...' "evet hayatım sen" 'Selin ben ayrılmak istiyorum' ben donup kalmıştım. "Burak sen ne dediğinin farkındamısın? Hani biz birbirimizi çok seviyoduk. Hani asla ayrılmicaktık. Biz evlenicektik Burak. Şaka yaptığını söyle doğru değil de " 'Üzgünüm' "ne diyosun yaa bittimi şimdi ? Ben sana hayallerimi anlattım. Geleceğimi anlattım. Birlikte çok mutlu olucaktık. Böyle kolay mı vazgeçiyosun. Hayır bu olamaz. Sen bu değilsin. Bitemez. Bitmemeli" 'Hoşçakal' Yıkılmıştım. Burak benden ayrıldı. Eve gittim kendimi odaya kitledim. Hüngür hüngür ağlıyorum. Çünkü ben onu seviyorum o da beni seviyo bundan eminim. Ama niye böyle oldu. Annem odaya girdi ağladığımı görünce noldu diye sordu bende anlattım. Annem benim Burağı ne kadar sevdiğimi biliyodu ve birlikte olmamıza da karşı değildi. Anneme yalnız kalmak istediğimi söyledim o da anlayış gösterdi ve odadan çıktı. Ben hala olanları düşünüyodum ve ağlıyodum. Biliyorum bu işin içinde bi iş var ama ne?...

BİR BAHAR AKŞAMI (sen diye öldüm ben)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin