Bütün bu olanlardan sonra nasıl toparlanıcam bilmiyorum. Burak aklımdan bir an olsun çıkmıyodu. Kapı çaldı. Gelen Özgeydi. 'Noldu canım?telefonda sesin kötü geliyodu. ' "Özge" dedim. Sonra gözyaşlarımı sildim ve devam ettim "Burak beni terk etti. Ayrılalım dedi. " 'Ne! ne diyosun sen Selin. Artık seni sevmiyomu yani ? ' "Hayır seviyo bundan eminim. Gözlerinde gördüm ben. Seviyo beni. Ama benden bişeyler saklıyo. Olsun Burak beni seviyo ve onu sonuna kadar beklicem. " 'Sabret biraz bebeğim. Sabret. Burak seni seviyo. Sadece biraz zaman ver. ' "Bugün yanına gidicem. Neler olduğunu sorucam. Yaa herşey bu kadar çabuk bitemez! Bana bi açıklama yapması gerekiyo. " ' Aferin be Selin!Pes etmek yok. Diren!!! ' " Saol yaa iyiki varsın" 'Ne demek canım. Biz kardeşiz,dostuz her zaman yanındayım. Neyse ben gidiyim artık. Sende Burakla konuş. Unutma. Pes etmek yok. ' "Tamam görüşürüz. " 'baybay! '
Evet hazırım. Hadi bakalım Burak Bey neler oluyo anlatıcaksın. Kapıyı çaldım kimse açmadı. Sonra Burağın arkadaşı Merti aradım. Burağın yanındaymış. Yanından ayrılmasını ve nerde olduklarını söylemesini istedim. Oda nerde olduklarını söyledi. Hemen oraya gittim. Burak bi bankta oturuyodu. Yanına gittim. "Neden burdasın? Hani biz ayrılmıştık? Birlikte buraya gelmiştik ve sen bana ilk defa burda seni seviyorum demiştin. " 'Kasıtlı olarak gelmedim. Sadece bi tesadüf. ' "Ne ne tesadüfü yaa. Sen buraya bilerek geldin. " 'Hayır yaa! dedim ya özellikle gelmedim. ' "Tamam peki öyle olsun. Ama benden bu kadar çabuk vazgeçemezsin. Sen beni seviyosun. " 'Ya bırak artık beni yaa bitti anladın mı? Bitti. ' Sonra yanımdan giderken kolundan tuttum. "Peki. Madem beni sevmiyosun o zaman gözlerime bak ve seni sevmiyorum de " hiçbişey söylemedi. "Hadi ne duruyosun. Senden çok basit bi şey istedim. Sadece seni sevmiyorum diceksin. " Hiç bişey söylemedi ve gitti. "Biliyodum Burak. Beni seviyosun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR BAHAR AKŞAMI (sen diye öldüm ben)
Adventureevet arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz hikayemde uzun bi aradan sonra evine dönen kızın başından geçenleri anlatılıyo ilk bölümler pek heycanlı değil ama okumaya devam edin sonrası daha güzel :)) 11. bölümdeki videoyu izlemeyi unutmayınn :)...