03 kendime dogum gunu hediyem 🥺🦋
tum bolumlerini yayinladim kelebeklerimm 🦋
baslama tarihinizz
...
"Ya sen Chan'ı göreceksin diye niye beni sürüklüyorsun? Kendin gel işte."
"Olmaz hayatım, seni de getirmem lazımdı."
Felix göz devirirken elinde ki formaya baktı. Kime ait olduğunu bilmiyordu ama Jeongin eline tutuşturmuştu. Ne zaman Chan'ın maçlarını izlemeye gelse Felix'in eline bu formayı bırakıyordu. Elinde ki formayı kaldırıp arkasında ki numaraya baktı
03
Felix'in uğurlu sayısıydı. Kaşları çatılırken sahaya baktı. Aynı numarayı taşıyan oyuncuyu arıyordu gözleri. Sonunda bulduğunda gözleri isime takıldı.
H.Hyunjin
Futbol takımının kaptanıydı. Hiç konuşmamışlardı ama Felix onu tanıyordu. Kendi sınıfında Hyunjin'in ismi dudaklardan düşmezdi. Herkes onu istediğini belli ederdi ama Hyunjin istemezdi. Her açılan kişiye de aynı şeyi söylemişti.
'Sevdiğim varken başkasına bakmam.'
Herkes bu cevaptan sonra ondan uzaklaşıyordu. Tüm okul onun sevdiği biri olduğunu bilmesine rağmen flörtleşmekten geri durmuyordu. Hyunjin ise onlar kendisine cilve yaparken sadece telefonuyla ilgileniyordu.
Sevdiği çocuktan başkasına ilgi vermeyi düşünmüyordu bile.
"Hadi efekt deneyelim. Maç başlamadan önce bir şeyler yapalım. Bir efekt vardı, sayı belirliyor işte. Sıra sıra yapalım, hangi sayı gelirse o numarayı taşıyan oyuncuya yazarız."
Jeongin telefonunu çıkartıp efekt bakarken Felix elinde ki formaya baktı. Neden bu formanın Jeongin de olduğunu bilmiyordu. En önemlisi de bu formayı neden her maçta kendisine verdiğiydi.
Jeongin o sırada istediği efekti bulup Felix'in yüzüne tutmuştu. Çilli olan efekte göz gezdirdi kısaca. Kafasının üstünden bir sürü sayı geçiyordu.
En sonunda durduğunda gelen sayıyla Jeongin efekti tekrar başlattı.
"O numarada bir oyuncu yok."
"Ama var-"
"Yok dedim."
Felix bir şey demeden efekte döndüğünde tekrar sayılar kafasının üstünden geçti. Jeongin inatla gelen sayıları reddediyordu. Çıkan sayıyı taşımayan biri olduğunu söyleyip tekrar başlatıyordu. En sonunda istediği sayı geldiğinde sırıttı.
"Of sıkıldım. Kim gelmiş baksana.
Felix kafasının üstünde ki sayıya baktığında hızla Jeongin'e döndü.
03
"Aaa abimin numarası gelmiş sana."
"Ne abisi oğlum? Saçmalama. Yazmam o çocuğa."
"Neden ya? Nesi var abimin?"
"Sevdiği var gerizekalı."
"Ya ben sana flörtleş demedim ki, sadece yaz. Hadi!"
Eline zorla sıkıştırılan telefonla oflayarak tekrar sahaya baktı. Hyunjin antrenmandaydı. Bakmazdı bile. Bu düşünceye güvenip telefonuna sarıldı sıkıca. İnstagram hesabına girip onun hesabını buldu. Bulduğu gibi mesaj kutusuna girdi.
🐾
leeyfelix
selam!
(13.50)...
ben bunu hangi kafayla yazdim bilmiyorum 👉👈
aylar once taslagima atmisim ama unutmusum 😐 okulda fark ettim varligini ve dedim ki bu konu neden taslagimda???
oyle iste
umarim begenmissinizdir 💗🥰
-yeis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
03 | hyunlix
FanfictionArkadaşının zorlamasıyla efekt deneyen Felix, okulun futbol kaptanına yazmak zorunda kalır. 🐾 ¡minific