sekiz [𝐅]

2.1K 197 98
                                    

[M]

...

Kucağında ki bedeni yatağa nazikçe bıraktı. Ensesinde birleşen eller yavaşça beline indiğinde öptüğü dudaklardan ayrıldı. Felix'in nefesi yüzüne çarptıkça heyecanlanıyordu. Felix ile fazla yakınlaşmalar yaşamışlardı ama bu daha farklıydı. 

Nazikçe Felix'in kıyafetlerini çıkardı. Kendi de kıyafetlerini çıkarttı hızlıca. Tamamen çıplak kaldığında sevgilisinin boynundan başlayarak karnına kadar öpücüklerini bıraktı. Felix yatağın çarşaflarını sıkmaya başladığında fazla bekletmemeye karar verdi. Biraz dikleşip yatağın yanında ki küçük dolaptan kayganlaştırıcı ve prezervatif çıkardı.

Felix bunu gördüğünde dirsekleri üzerinde yükselip Hyunjin'in elinden prezervatifi aldı.

"İlk sevişmemizde seni tamamen hissetmek istiyorum Hyunjin. Buna izin ver."

"Bunu seve seve kabul ederim ama emin misin?"

"Eminim. Sadece kayganlaştırıcı yeter."

Hyunjin kafa sallayarak prezervatifi yerine koydu. Tekrar sevgilisinin üzerine çıktığında çilli olan da dirseklerini indirdi. Hyunjin, küçüğünün karnına tekrar bir öpücük bırakıp ellerini bacaklarına koydu. Felix titrek bir nefes aldığında güldü yarım ağız. Hafif hafif dudaklarını kullanarak kasıklarına kadar indi. 

Küçüğünün penisine nefesini üfleyip beklemeden bacaklarından tutarak kaldırdı alt bedenini. Felix ne yapacağını anladığında gözlerini kapatıp çarşafları sıkmaya başladı yine. 

Hyunjin'in dilini girişinde hissettiğinde tıslamaya benzer bir ses çıkarttı. Girişinde ki dil yavaşça içine sızdığında kendini tutamayarak inledi. Daha önce ikisi de sevişmişti ama bu kadar yoğun hissetmemişlerdi.

İçinde dönen dil onu zorlarken minik minik inlemelerini bırakıyordu ortama. Hyunjin bilerek şapırtılı bir ses bıraktığında Felix tekrar odayı dolduracak kadar inledi. Bu seslerden hoşlandığını öpüşürken anlamıştı. 

Gülümseyerek devam etti işine. İstediği genişliğe ulaştığını anladığında geri çekildi. Felix'in bacaklarını indirip eline kayganlaştırıcıyı aldı. Avucunun içine biraz sıkıp avucunda yaydı. Diğer eline de geçen sıvıyla aletini avuçladı. Güzelce yedirirken Felix onu izliyordu. Dudağını yalayarak...

Hyunjin onun bu haline gülerek kendini deliğine hizaladı. Felix içine yavaşça giren aletle inlerken ellerini Hyunjin'in kaslarına koydu. Tırnakları bulunduğu yeri çizerken Hyunjin, hissettiği darlıkla kafasını geriye attı. Tamamen içine girdiğinde biraz bekledi. 

Felix kendini hazır hissedene kadar bekledi. Sevgilisinin dudağına yapışıp acısını dudaklarından çıkartmasını istedi. Felix içinde ki alete alışmaya çalışırken dudağında hissettiği dudaklar biraz olsun gevşetmişti onu. Kendini sevgilisine itip hazır olduğunu belirtti.

İçinde hareket eden aletle Hyunjin'in ağzının içine inledi. Hyunjin hızını arttırdıkça kaslarını çiziyordu. 

Kısa sürede zevk noktasına dokunan aletle Hyunjin'in dolgunluklarından ayrılıp kafasını geri attı. Hyunjin karnında hissettiği tırnaklarla boğukça inleyip kendini Felix'in boynuna attı. Minik öpücüklerle sevgilisini rahatlatmaya çalışırken bir yandan da hızını arttırıyordu.

Aletinin etrafında kasılan duvarlarla elini Felix'in aletine attı. Kendi hızıyla eş değer bir şekilde çekmeye başladığında tırnaklanan karın kasları sevgilisinin menisiyle boyandı. Kısa bir süre sonra kendi kasmayı bıraktı. Sevgilisinin daha da darlaşan deliğini kendini bıraktığında gelgitlerini bitirmedi. Tamamen orgazm olana kadar sürdürdü gelgitlerini.

"Seni seviyorum fıstığım."

"Bende seni seviyorum sevgilim."

İçinden çıkan aletle derin bir nefes verip kollarını Hyunjin'in boynuna sardı. Hyunjin onu kucağına aldıktan sonra bacaklarını kendi beline sardı yavaşça. Omzunda uyuklayan sevgilisinin sırtını okşarken kulağına fısıldadı.

"Seni her zaman en güzel ben seveceğim fıstığım."

...

AAAA COK GUZELDINIZ VE BITTINIZ 😭😭

bakin hyunjinle benim fistigima 🥺🦋✨

bakin hyunjinle benim fistigima 🥺🦋✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

03 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin